اخبار داغ

امام جمعه سمنان خطاب به نامزدهای انتخاباتی:

اگر کسی را اصلح می‌دانید به نفع او کنار بروید/ کسی که می خواهد با "شام و ناهار" رای بیاورد نمی‌تواند خادم خوبی باشد

اگر کسی را اصلح می‌دانید به نفع او کنار بروید/ کسی که می خواهد با "شام و ناهار" رای بیاورد نمی‌تواند خادم خوبی باشد
نماینده ولی فقیه در استان با انتقاد از برخی تحرکات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس، خطاب به نامزدها گفت: اگر یک نفر را اصلح میدانید به نفع او کنار بروید. مردانگی کنید و پا روی هوی و هوس بگذارید، این جهاد اکبر است و میدانم اهل این جهاد نیستید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: اگر مادر با تقوا و عفیف شد، فرزندان خدومی تربیت خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت ,
 
,
شاهچراغی با تقدیر از حضور پرشور مردم استان در راهپیمایی ۲۲بهمن گفت: راهپیمایی امسال ۳ پیام داشت. پیام اول به بیگانگان بود، دشمنان میدانند که مردم ایران پای انقلابشان ایستاده اند، تحریم هارا قطع کنند و دست از توطئه بردارند، ملت ایران تصمیم دارد بینی همه شمارا به خاک بمالد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: پیام دوم به مسئولین کشور است. مردم با حضور خود اعلام کردند ما به وظیفه انقلابیمان عمل کردیم، شما هم به مسئولیتی که دارید عمل کنید. 
,
 
,
امام جمعه سمنان با تاکید بر اینکه مردم از گرانی خمرشان خم شده اظهار کرد: در آستانه سال نو هستیم و مردم نمیتوانند کفشی برای خانواده و فرزندشان بخرند. مسئولان تلاش بیشتری کنند و مردم را رها نکنند. فردا با این مردم کار دارید
,
 
,
شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: مردم با زبان حالشان گفتند همانطور که در راهپیمایی به ندای رهبری لبیک گفتیم، در انتخابات هم به ندای رهبری لبیک خواهیم گفت  و با انتخاب اصلح، مجلسی انقلابی را نشکیل خواهیم داد.
,
 
,
وی با انتقاد از برخی تحرکات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس، خطاب به نامزدها گفت: اگر یک نفر را اصلح میدانید به نفع او کنار بروید. مردانگی کنید و پا روی هوی و هوس بگذارید، این جهاد اکبر است و میدانم اهل این جهاد نیستید اما به نفع اصلح و فرد کارامد کنار بروید.
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان افزود: به وعده هایی که نمیتوانید عمل کنید به مردم ندهید. دیگران وعده دادند و عمل نکردند.اسلام را تضعیف و رقیب را تخریب نکنید.
,
 
,
شاهچراغی در ادامه اضافه کرد: نامزدها پول های کلان خرج نکنند. از پول خرج کردن نمیتوان رای کسب کرد و اسراف و تبذیر هم حرام است.
,
 
,
وی با بیان اینکه در تبلیغات انتخاباتی اخلاق را رعایت کنید تصریح کرد: کسی که میخواهد با شام و ناهار رای بیاورد نمیتواند خادم خوبی باشد.
,
 
,
امام جمعه سمنان در پایان به خواندن وصیت نامه شهدا توصیه کرد و افزود:آیت الله گلپایگانی فرمودند وصیت نامه شهدا را بخوانید و عمل کند که انسان را زنده میکند؛یکی از آنها وصیت نامه شهید سلیمانی است که وصیت نامه ایشان مانند خودشان نمونه است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه