اخبار داغ

سرپرست اداره میراث فرهنگی تویسرکان مطرح کرد؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی؛ فرصتی برای معرفی منبت گلریز تویسرکان

برپایی نمایشگاه صنایع دستی؛ فرصتی برای معرفی منبت گلریز تویسرکان
اسحاق ترکاشوند گفت: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است، هنر دستی که منحصر به هنرمندان این دیار بوده و تاکنون هیچ دستگاه صنعتی توان تولید آن را نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار عصر همدان؛ از حضور باشکوه تویسرکان در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه صنایع دستی تهران خبر داد و گفت: در این‌ نمایشگاه، به همت دهیاران روستاهای هدف گردشگری شهرستان تویسرکان از جمله اشتران، گشانی، کهنوش و شهرستانه و همچنین دهیاران روستاهای دارای ظرفیت منبت همچون اشترمل، جیجانکوه، سید شهاب و بادامک، ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی این روستاها معرفی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه با مساعدت شهرداری سه شهر تویسرکان، فرسفج و سرکان شهر ملی منبت گلریز در کنار شهرهای ملایر و لالجین به معرفی داشته های خود پرداختند، افزود: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است.

,

ترکاشوند با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی از ۲۳ تا ۲۶ بهمن در نمایشگاه بین المللی تهران درحال برگزاری است، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به گردشگری و صنایع دستی در سراسر کشور می توانند برای بازدید از این رویداد مهم به نمایشگاه بین المللی تهران، سالن خلیج فارس، غرفه ۴۴A مراجعه کنند.

,

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تویسرکان تصریح کرد: نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران، فرصت خوبی برای معرفی منبت گلریز این شهرستان است، هنر دستی که منحصر به هنرمندان این دیار بوده و تاکنون هیچ دستگاه صنعتی توان تولید آن را نداشته است.

,

وی در پایان گفت: در غرفه شهرستان، سوغاتی اعم از نقل، گردو و شاطه حلوایی بین بازدیدکنندگان توزیع می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه