اخبار داغ

در خطبه‌های نمازجمعه کرمانشاه مطرح شد؛

حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند/ انتخابات آزمون بزرگ دوم مردم در گام دوم انقلاب است

حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند/ انتخابات آزمون بزرگ دوم مردم در گام دوم انقلاب است
امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تأمین می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته کرمانشاه ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: تقوا برای انسان سلامتی و شخصیت والا به همراه دارد و خانواده‌ها باید از سنین کم که شخصیت بچه‌ها شکل می‌گیرد فرزندانشان را با رعایت تقوای الهی تربیت کنند و به آنها این حدود را بیاموزند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی با گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: در عالم خلقت از ابتدا تا انتها شخصیتی والاتر از این بانوی بزرگوار تصور نمی‌شود و خوش به حال مادران که چنین روزی به نام آنها نامگذاری شده است.

,

خطیب نماز جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: ام ابیها اقیانوسی از عظمت و کرامت هستند و یکی از القاب ایشان مبارکه است که منشأ تمام برکات و خیرات عالم هستند.

,

آیت الله علما با اشاره به حدیث معروف ثقلین که از شیعه و سنی فراوان نقل شده گفت: ثقلینی که پیامبر (ص) فرمودند همان قرآن و عترت (سنت) است که حضرت زهرا (س) اساس اسلام و عترت است، لذا همه مسلمانان به ویژه بانوان باید ایشان را الگوی خود قرار دهند.

,

وی در خطبه دوم نماز جمعه ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم کرمانشاه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و چهلم سردار دل‌ها گفت: بی جهت نیست که مهر سردار شهید سلیمانی بر دل‌ها نشسته است، چون ایشان ۴۲ سال در حال خدمت به مردم بود و امیدوارم همه ما هم در خدمت به مردم هرآنچه در توان داریم انجام دهیم.

,

امام جمعه کرمانشاه به مناسبت ۲۵ بهمن ماه و سالروز فتوای تاریخی امام خمینی (ره) درباره ارتداد سلمان رشدی اشاره کرد و گفت: این فتوا هنوز هم بر مسلمانان باقی است.

,

آیت الله علما همچنین مناسبت‌های ۲۶ بهمن میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره)، ۲۹ بهمن قیام مردم تبریز، ۳۰ بهمن روز اقتصاد مقاومتی و دوم اسفند زمان برگزاری انتخابات را یادآوری کرد.

,

وی با بیان اینکه دوم اسفندماه همه باید پای صندوق‌های رأی حاضر باشند، گفت: حضور حداکثری در انتخابات امنیت کشور را تأمین کرده و در حفظ و حراست از آن تأثیرگذار است، لذا باید حضور جدی داشته باشیم.

,

خطیب نماز جمعه کرمانشاه تصریح کرد: حضور در انتخابات یک طرف و انتخاب شخص اصلح در طرف دیگر اهمیت دارد، لذا باید افراد مؤمن، توانمند علمی، متقی، شجاع، وارسته و امین را انتخاب کنید.

,

 

,

سرپلذهاب

, سرپلذهاب,

انتخابات آزمون بزرگ دوم مردم در گام دوم انقلاب است

, انتخابات آزمون بزرگ دوم مردم در گام دوم انقلاب است,

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان بااشاره به راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن از حضور باشکوه ملت ایران تقدیر کردوگفت : مردم ولایتمدار شهرستان سرپلذهاب نیز پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور یافته و با این حضور علاقمندی خود را به انقلاب ورهبری باردیگر اثبات کردند.

,


وی افزود : مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن به دنیا نشان دادند که بعداز ۴۱ سال هنوز پای نظام وانقلاب خود ایستاده و باردیگر با آرمانهای انقلاب، امام و شهدا تجدید بیعت نمودند.

,
,


ایشان بابیان اینکه ملت بزرگ ایران در گام دوم انقلاب دوامتحان بزرگ را پیش رو دارند ادامه داد : اولین آزمون بزرگ مردم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن بود که در این آزمون سربلند شدند و دومین آزمون بزرگ ما انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند است که باید بصورت پرشور در پای صندوقهای رای حضور یافته و دراین آزمون نیز سربلند بیرون بیاییم .

,
,


خطیب جمعه شهرستان اذعان داشت : امروز وظیفه همه مومنین است که در انتخابات حضور پیداکنند ومردم را نیز به شرکت در انتخابات دعوت کنند زیرا که این حضور، قدرت نرم نظام را به رخ جهانیان می کشاند.

,
,


فاطمی نسب تصریح کرد : امروز کشور ما نیازمند نیروهای متخصص و دلسوز واز جنس مردم است مسئولین ما امروز باید از جنس مردم باشند.

,
,


وی ادامه داد : در کشور ما مسئولین توسط مردم انتخاب می شوند وجمهوری اسلامی به مردم حق انتخاب داده و مردم باید با شناخت کافی وبا بصیرت افراد اصلح را انتخاب کنند.

,
,


امام جمعه شهرستان اذعان کرد : مقام معظم رهبری امروز از مردم انتظار دارد که در انتخابات شرکت کرده و افراد اصلح را انتخاب کنند.
 
ایشان بااشاره به تاکیدات رهبر انقلاب در خصوص انتخاب افراد اصلح افزود : افراد اصلح از نگاه رهبری انقلاب باید دارای ویژگیهایی باشد که پرهیز از بداخلاقیهای انتخاباتی ، پایبندی به مبانی وارزشهای اسلام و انقلاب و اهداف ملت ، استکبار ستیزی ، شجاع و مقاوم در برابر فشارهای دشمن ، مومن و باتقوا ومتوکل بر خدا، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری ، حاضر دربین مردم و عالم به نیازهای جامعه و دوری از منفعتهای شخصی و حزبی از این مشخصات مد نظر رهبری است .

,
,
,
,


وی بابیان اینکه ما باید کسی را انتخاب کنیم که گفتمانش گفتمان انقلاب باشد افزود : مشکلات ما با پیشبرد گفتمان انقلاب برطرف خواهد شد عزت مردم در تامین وایجاد زیرساختهای خدمت به مردم و رفع مشکلات است و این نیازمند اعتقاد قلبی مسئولین به گفتمان انقلاب است .

,
,


فاطمی نسب اظهارداشت : ما نباید اسیر تبلیغات شویم و تبلیغات پررنگ تر نشانه اصلح بودن نیست وباید گفتمان ایشان واهداف و خدمات و کارکرد گذشته افراد را در نظر بگیریم.

,
,


امام جمعه شهرستان تصریح کرد : ماباید کسی را انتخاب کنیم که به دنبال خدمت به عموم مردم بوده و به دنبال تحقق اهداف انقلاب اسلامی و آرمانهای امام وشهدا باشد .

,
,


وی خطاب به نامزدهای انتخابات اذعان داشت : نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم باید از بداخلاقیهای انتخاباتی پرهیز کنند و بخاطر خود در فکر برنامه ریزی برای تخریب رقیب نباشند در تبلیغات خود افراط نکنند به فکر خرید وفروش رای نباشند و از دستگاههای نظارتی و امنیتی می خواهیم که درصورت مشاهده برخورد لازم را انجام دهند.

,
,


وی ادامه داد : همه باید تلاش کنیم که این انتخابات یک رقابت سالم باشد و مسئولین اجرایی و نظارتی بدون جانبداری انتخابات را سالم برگزار کنند .

,
,

خطیب جمعه شهرستان درادامه به ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) وروز مادر اشاره کرد وضمن تبریک این ایام اذعان داشت : حضرت زهرا (س)در کلام پیامبر اسلام شخصی است که تمام حسن ها را دارد وبهترین اهل زمین در کرامت وشرافت است .

,


وی افزود : حضرت زهرا(س) دارای تمام خوبیهاست و طبق حدیثی از پیامبر مکرم اسلام اگر تمام خوبیها به شکل یک انسان دربیاید آن شخص حضرت زهرا (س) خواهد بود.

,
,

فاطمی نسب اذعان داشت : ماباید به این بانوی بزرگوار معرفت پیداکنیم زیرا که معرفت ما به اهل بیت عصمت وطهارت باعث می شود که ادامه دهنده راه اهل بیت (ع)باشیم.

,


ایشان باتاکید برلزوم الگو قرار دادن سیره حضرت زهرا(س) توسط بانوان ادامه داد : راه رسیدن به بندگی و مدارج بالای قرب الهی تبعیت از سیره حضرت زهرا(س) می باشد .

,
,


امام جمعه شهرستان در خطبه اول نیز بابیان اینکه چند گروه هستند که در روزقیامت بسیار حسرت خواهند خورد اظهارداشت: کسانی که دم از عدالت می زنند و خود عدالت را رعایت نمی کنند و کسانی که دین وآخرت خودرا برای احیای دنیای دیگران می فروشند در فردای قیامت بسیار حسرت خواهند خورد و بیشترین عذاب را دارند.

,
,


اسلام آبادغرب

,
, اسلام آبادغرب,
۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود/ در انتخابات اخلاق سیاسی و حق الناس رعایت شود
, ۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود/ در انتخابات اخلاق سیاسی و حق الناس رعایت شود,
 
,

حجت الاسلام محمدطه مهری در خطبه های نمازجمعه امروز اسلام آبادغرب، با بیان اینکه؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر و کوبنده‌تر از هرسال برگزار شد، گفت: اکنون فرصت بازخوانی درس‌های آموزنده این آزمون بزرگ ملی است.

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

 
انتهای پیام/
,

حجت الاسلام محمدطه مهری در خطبه های نمازجمعه امروز اسلام آبادغرب، با بیان اینکه؛ راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باشکوه‌تر و کوبنده‌تر از هرسال برگزار شد، گفت: اکنون فرصت بازخوانی درس‌های آموزنده این آزمون بزرگ ملی است.

,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

 
,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

 
,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

 
,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

 

,

وی اظهار کرد: جشن بی نظیر روز استقلال  در همه دنیا مرسوم است که روز ملی یا روز استقلال خود را جشن می گیرند.یک جشن کاملا دولتی،با حضور روسای جمهور یا پادشاهان و تعدادی سفرا یا مهمانان خارجی .در یک میدان مشخص با گروهی از نظامیان و اعضای احزاب و گروههای وفادار.حکایت روز ملی ایرانیان ، مانند خود انقلاب اسلامی ، قصه ی جدا دارد.چهل و یک سال مردم در روز ۲۲ بهمن می آیند در سرما و برف و باران در زیر موشک باران و بمباران در زیر فشار جنگ روانی و تبلیغاتی و فشار حداکثری روستایی.ازهمه اقشار با همه سلایق از همه اقوام و ادیان و مذاهب.در همه شهرها و حتی روستاها! این خود به تنهایی یک پدیده بی نظیر است که جامعه شناسی امروز از تحلیل آن متحیر و وامانده است.حقیقتا این پدیده قابل بررسی و کند وکاو عالمانه ی مردم شناسانه است.

,

البته در تحلیل های مختلف باید دست قدرت خدا و اراده الهی و امداد ولایی ولیعصر ارواحنا فداه ،باید بیش از همه مورد تامل قرار گیرد.

,

امام جمعه شهرستان بیان داشت: چهل و یک سال حضور فعال با فراز ونشیب های آن ، حاکی از آن است که این مشارکت چند ده میلیونی بی نظیر، یک کُنشِ احساسی و رفتار مقطعی و زودگذر نیست. این راهپیمایی نماد یک عقلانیت جمعی ، یک کنش دیرپا و راسخ جمعی و یک جریان رو به جلو و فزاینده ی اجتماعی است.اگر چه دشمنان به بهانه های موهوم سعی در انکار آن دارند اما خوب می دانند که ۲۲بهمن در ایران فقط یک آئین رسمی و یک مراسم آئینی نیست که عادت جمعی شده باشد این یک حرکت اتقلابی و عمومی و توده ای عقلانی و خردورزانه است که نسل به نسل گشته و همچنان به نسلهای آینده منتقل خواهد شد.

,

وی عنوان کرد: نماد حضور نسلهای مختلف! اکنون و در چهل و یکسالگی انقلاب ،شاهدیک جشن خانوادگی و بین نسلی نیز هستیم .بسیار از این صحنه ها را می توان دید .یک پدر بزرگ و مادر بزرگ ۸۰ یا ۹۰ ساله.یک پدر و مادر ۵۰- ۶۰ سالهدختر و پسر ۲۰- ۳۰ ساله با همسرانشان و کودکان ۴- ۵ ساله! این یعنی حضور حداقل چهار نسل در جشن انقلاب! اتفاقی بی نظیر این یعنی انتقال فرهنگ انقلاب از نسل های گذشته به نسلهای آینده این یعنی انقلاب ادامه دارد.

,

خطیب جمعه اسلام آبادغرب گفت: سمبل مسئولیت‌پذیری بصیرانه. مردم ما از کمبودها، ضعفهای مدیریتی و سوء مدیریت ها، از کم توجهی ها و بی عملی بسیاری از مسئولان دلخور و ناراحتند.حتی عصبانی اند.اما؛ به چنان مسئولیت پذیری و بصیرتی رسیده اند که رفتارهای نادرست مدیران را از حساب انقلاب و نظام جدا می کنند. چنگالهای تیز دشمن و چشمان حریص او را به خوبی می بینند و با حضور در لحظه،بهنگام و به موقع ، طمع دشمنان را می بُرند و چاقوی تیز توطئه ی خصم را کُند می کنند.

,

وی افزود:  ضربه‌ی کوبنده بر سیاست‌های استکبار. راهپیمایی ۲۲ بهمن ،شکست سیاست و راهبرد فشار حداکثری دشمن پس از دو سال جنگ ترکیلی چند ضلعی او بود. جنگ سهمگین تبلیغاتی اش در روزهای منتهی به ۲۲بهمن حکایت ازآن داشت که استکبار امید داشت نشان تاثیر فشار حداکثری اش را در حضور کم رونق مردم در راهپیمایی ببیند.اما مشارکت باشکوه مردم سیلی محکم،ضربه کوبنده و جلوه ای از انتقام سخت مردم شد.

,

حجت  الاسلام مهری بیان داشت:  راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ دومین رفراندوم مقاومت در فاصله چهل روز بود. چهل روز قبل مردم در یک همایش چند ده میلیونی در تشییع پیکر مطهر سردار دلها و یابود وی و یارانش ، انتقام سخت و مقاومت را فریاد کردند در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ، بیش از گذشته فضای ضدآمریکایی و ضد استکباری داشت ، تنفر عمومی و روحیه مقاومت و سلحشوری را ازچهره ی تک تک تظاهر کنندگان و گرمای حضور دشمن شکنشان در سرمای بی سابقه هوا می شد دید.

,

وی تصریح کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۸ همه جا حرف حاج قاسم بود. اگر حاج قاسم سال گذشته فقط در راهپیمایی تهران حضور داشت اما امسال سلیمانی در همه راهپیمایی ها حضور داشت.انگار حاج قاسم تکثیر شده بود.فجر امسال فجر سلیمانی شده بود.چون او یک فرد نیست او نماد یک مکتب و تفکر بالنده و رشد دهنده است.۲۲بهمن امسال تجلی مکتب سلیمانی بود .از کودک چهار پنج ساله تا کهنسالان ۸۰ ساله گویا به نیابت حاج قاسم به راهپیمایی آمده بودند.تامل و تفکر در این جریان جدید و مبارک خود جای بحث جداگانه دارد.
 

,
,

امام جمعه شهرستان ابراز داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال جلوه بارز و همیشگی " جمهوریت " و "اسلامیت" نظام اسلامی بود. هیج کجای دنیا نمی توان چنین جلوه زیبایی را به نظاره نشست. جوشش انقلابی مردمی مومن و مسلمان در حمایت از انقلابی که مبنایش اسلام بوده و نظامی که هویت و هدفش تحقق آرمانهای اسلامی تحت هدایت ولی فقیه زمان است.۲۲بهمن امسال تجلی جمهوریت و اسلامیت نظام اسلامی بود.

,

وی خاطرنشان کرد:  اکنون نوبت مسئولان است. این مشارکت و این حضور نماد شکر نعمت انقلاب اسلامی توسط مردم انقلابی بود.اکنون شکر عملی نعمت این حضور امنیت بخش و دشمن شکن و پیش برنده،مسئولیت پذیری بیشتر مسئولان و دولتمردان است. دیگر بهانه ای برای فرافکنی و حاشیه سازی های فرصت سوز نیست.مدیران ارشد کشور باید فرصت باقیمانده ی خدمت خود را غنیمت بشمارند و از لحظه لحظه آن در خدمت عاشقانه به بی نظیرترین مردم تاریخ غفلت نکنند. کوتاهی دردخدمت بی منت به این مردم تاریخ ساز پشیمانی و بدنامی و خسران دنیا و آخرتکرا در پی خواهد داشت.
انشاء الله ملت بزرگ ایران ، با سربلندی در آزمون بزرگ انتخابات دوم اسفندماه ،حلقه های شکست های راهبردی آمریکا را تکمیل خواهند کرد.

,
,

 

,
 
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه