اخبار داغ

در خطبه‌های این هفته نماز جمعه استان کرمان مطرح شد؛

فردی را به‌عنوان نماینده به مجلس بفرستید که مخلص باشد/ شهید حاج قاسم سلیمانی ابراندیشه در گفتمان جدید مقاومت بود

فردی را به‌عنوان نماینده به مجلس بفرستید که مخلص باشد/ شهید حاج قاسم سلیمانی ابراندیشه در گفتمان جدید مقاومت بود
امام جمعه کرمان گفت: فردی را به‌عنوان نماینده استان شهیدپرور به مجلس بفرستید که مخلص باشد، برای خدا کار کنند، تحول و برکت به وجود آورند همچنین خود را بدهکار انقلاب بدانند و نه طلبکار انقلاب، چرا که این نماینده می‌تواند گره از کار جامعه باز کند اما طلبکار نظام و انقلاب گره می‌افزاید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، آیین نماز عبادی- سیاسی جمعه این هفته نیز با حضور گسترده مردم مومن و انقلابی دیار کریمان در نقاط مختلف استان کرمان برگزار شد که مشروح خطبه ها را در زیر می خوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان: مردم نمایندگانی با خصوصیات شهید قاسم سلیمانی به مجلس بفرستند

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان ضمن  تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت:  ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مربوط به شخصیت عزیز و ارزشمندی است که جمع ‌کننده همه خوبی‌ها است.

وی ادامه داد: دلیل بر این مدعا خود قرآن است آنجا که در قصه مباهله، زهرا (س) به‌عنوان زن برتر و نمونه انتخاب می‌شود؛ پیام بزرگ ماجرا این است که حضرت زهرا(س) مستجمع همه خوبی‌ها و کمالات عالم است.

امام جمعه کرمان بیان داشت: حضرت زهرا(س) فقط سیده نساء نیست بلکه الگوی جامعه اسلام اعم از زن و مرد است از این رو جامعه ما باید به جایگاه زن که نقش او در تربیت انسان و آرامش خانواده بسایر موثر است باید توجه کند.

وی با اشاره به انتخابات و آغاز تبلیغات کاندیداها، ابراز داشت: افرادی که نامزد شدند، ایثار کردند.

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: مسئله اول مشارکت حداکثری است وظیفه الهی ما است که در انتخابات حضور داشته باشیم و فردفرد امت اسلامی باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند چرا که یکی از مهمترین توجهات انتخابات است این که با مشارکت خوب‌ها را انتخاب کنیم و سهم و دینمان را ادا کنیم.

امام جمعه کرمان بیان کرد: مجلس قوی می‌تواند به جامعه خدمت کند و با تصویب قوانین رسیدگی به مشکلات مردم که وظیفه مجلس است را انجام دهد از این رو وظیفه انسانی ما اقتضا می‌کند که شرکت کنیم.

علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: وظیفه افردای انقلابی می‌اندیشند حضور در انتخابات است که به‌عنوان وظیفه‌ای بر گردنشان است.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که شورای نگهبان به ما معرفی کرده صلاحیت‌های لازم را داشتند اما برای انتخاب اصلح این ما هستیم که این صلاحیت‌ها را در کنار هم می گذاریم.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای اربعین سردار اسلام سید شهیدان مقاومت سردار سلیمانی هستیم یکی از بهترین کسانی که می‌توان معرفی کرد تا برای مدیریت کشور انتخاب شود تا از این طریق حلال مشکلات مردم باشند، افرادی از جنس این شهید است.

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های شهید قاسم سلیمانی خدمت در سنگر نظامی بود، ویژگی دیگر کار صادقانه و بی‌منت و بی‌ادعا برای مردم و پرکاری در راستای اطاعت از رهبری بود از این رو این ویژگی ها می توانند معیار کاندید اصلح باشد.

علیدادی‌سلیمانی با بیان این که اخلاص و اخلاق دو شاخصه دیگر یک کاندیدای اصلح است، تأکید کرد: به صرف نگاه جناحی، به آدم‌ها رای ندهید و به معیارهای اصلح انتخاب توجه کنید.

امام جمعه کرمان توضیح داد: فردی را به‌عنوان نماینده استان شهیدپرور به مجلس بفرستید که مخلص باشد، برای خدا کار کنند، تحول و برکت به وجود آورند همچنین خود را بدهکار انقلاب بدانند و نه طلبکار انقلاب، چرا که این نماینده می‌تواند گره از کار جامعه باز کند اما طلبکار نظام و انقلاب گره می‌افزاید.

علیدادی‌سلیمانی همچنین به چند ویژگی دیگر یک کاندیدای اصلح اشاره کرد و بیان داشت:  جامعه به انسان‌های شجاع و متدین نیاز دارد، به کسانی که به منویات رهبری توجه کنند، فدایی انقلاب و رهبری باشند، به نصرت الهی اعتقاد داشته باشند تا در تصمیمات سخت و بین‌المللی نترسند و نلغزند و توجه به مسائل اصلی نظام داشته باشند و دشمن‌شناس خوبی باشند تا بتوانند خوب تصمیم بگیرند.

امام جمعه کوهبنان:در انتخابات مجلس فریب ظاهر افراد را نخورید به صداقت توجه کنید

حجت الاسلام عباس جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان با استناد به کلام نورانی قران کریم گفت: وظیفه مردم واگذاری امانت به اهل است چرا که انسان نیازمند است تا از عدالت بهرمند شود.

وی خاطر نشان کرد: انسان با توجه به کلام پیامبر اکرم(ص)باید با صداقت و راستگویی عمل کند تا بهشت جایگاه او قرار گیرد لذا کاندیداها و طرفداران آنان باید واقعیت ها و توانایی های خود را بیان کنند.

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: کلام، بیان و عمل انسان باید با صداقت همراه باشد کاندیداها باید به وعده خودشان عمل کنند و خلاف قول و وعده خود رفتار نکنند همچنین منافع شخصی و گروهی را بر مصلحت جامعه ترحیح ندهند.

وی تاکید کرد: کاندیداها نباید با قول و عمل مردم را به اساس بدبین کنند و خیانت در وعده ها نکنند.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: انسان مومن نباید طماع و حریص باشد شیوه پاکی را در پیش بگیرد و پاکیزه زندگی کند همچنین تلاش کند دست دیگران را بگیرد و خودش دست درازی به اموال بیت المال نداشته باشد در حالی که زبانش را هم کنترل کند.

وی ابراز داشت: نباید فریب ظاهر افراد را بخوریم بلکه باید دید که افراد چه میزان صداقت دارند و امانت دار هستند.

حجت الاسلام جعفری افزود: باید از حضور گسترده ، پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی خصوصا مردم شهرستان کوهبنان در مراسم یوم الله ۲۲بهمن تقدیر شود در حالی که وظیفه ما حمایت از انقلاب اسلامی است.

امام جمعه کوهبنان به سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) همچنین روز زن و مادر اشاره کرد و افزود:با آمدن حضرت زهرا (س) چشمان پیامبر شاد شد و این تولد با خیر و برکت فراوان همراه بود لذا خداوند سوره کوثر را در شان ایشان نازل کرد.

وی بیان داشت: انشالله فعالیت کاندیداها صادقانه باشد آنها خودشان را خوب معرفی کنند و مردم هم خوب انتخاب کنند جا دارد که مسئولین همیشه در بین مردم باشند .

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد: کاندیدای اصلح باید مومن، انقلابی، دشمن ستیز ، کارآمد، شجاع، روحیه جهادی، مدیریت جهادی و طرفدار مردم باشد.

وی بیان داشت: نماینده مردم باید حامی و خدمتگزار آنان باشد وکالت مردم امانت است لذا کاندیداها باید در امر انتخابات صرفه جویی کنند.

خطیب جمعه کوهبنان با اشاره اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:باید مکتب حاج قاسم سلیمانی که مکتب ایثارگری، مردم داری، خدمت رسانی به مردم در جبهه های مختلف، ولایت مداری ، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است را بشناسیم و در این مسیر حرکت کنیم.

امام جمعه ریگان: احتیاج به نیروی کار ارزان در اروپا شعار آزادی زن را بلند کردند

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه نگاه غرب به زن نگاه گمراه کننده، غلط و ناقصی است، اظهار داشت: از روزی که اروپایی ها صنایع جدید را بوجود آوردند و احتیاج به نیروی کار ارزان و بی توقع و کم دردسر داشتند زمزمه آزادی زن را بلند کردند.

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان ابنکه زن را در غرب وسیله ای برای لذت بردن مردان قرار دادند و نامش را گذاشتند آزادی زن، تصریح کرد: نگاه اسلام به زن عزت بخش، کرامت بخش، رشد آفرین و شخصیت دادن به جایگاه زن است.

وی افزود: مردم استان در انتخابات پیش رو انقلابی انتخاب کنید، انتخاب بد نکنید که برای کشور مشکلات به وجود بیاید.

رنجبر ماهانی عنوان کرد: سوال این جا است که آیا نمایندگانی که شعار انقلابی سر می دهند و لاحیه ننگین fatf را امضا و مخالف شفافیت آرا هستند، انقلابی هستند؟

 

امام جمعه فهرج: مهم ترین ثمره حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب باطل سازی برنامه های دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه سردار سلیمانی گفت: معرفت و درک عمیق حاج قاسم نسبت به اطاعت و بندگی از خداوند از این شهید والامقام چهره ای ماندگار در تاریخ ساخت.

وی حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بی نظیر عنوان کرد و‌ بیان داشت: مهمترین و بارزترین ثمره حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب باطل سازی طرح و برنامه های دشمن بوده است.

امام جمعه فهرج وظیفه اصلی مسئولین را حفظ مردم در کنار انقلاب و نظام دانست و ادامه داد: در این برهه از زمان هر مسئولی که مسبب دلسرد کردن مردم باشد در دفاع از نظام و انقلاب همدست دشمن است.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امسال نگاه ما به انتخابات مجلس باید خاص تر باشد و وظیفه داریم نسبت به ادوار گذشته حضور حداکثری داشته باشیم.

وی بر حضور مردم پای صندوق های رای در ساعات اولیه صبح تاکید کرد و گفت: به پاسداشت خون شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدای دیگر همه در ابتدای زمان رای گیری حاضر و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

خطیب جمعه فهرج با برشمردن صفات و ویژگی های نامزدهای انتخاباتی بیان داشت: نماینده مجلس باید مصداق کاملی از رعایت قوانین و قواعد اسلامی همراه با دغدغه مصوب کردن قوانین بر طبق موازین دین و اسلام را دارا باشد.

ابراهیمی همچنین خطاب به مجریان انتخابات اظهار داشت: دنیای دیگران را با فروختن آخرت خود آباد نکنید و قانون را ملاک اصلی کار قرار دهید.

وی با تاکید بر قوی شدن بیش از پیش کشور تصریح کرد: پیروزی در گرو عزت و شرافتی است که در مقابل دشمن به دست آوریم و آن چیزی که با التماس و دست درازی به دست اید جز حقارت ثمره ای ندارد.

امام جمعه بم:مردم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری رای دهند

حجت الاسلام والمسلمین قاسم دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و تجلیل روز زن گفت: نظام مقدس اسلامی به زن ارزش داده است همسران، مادران و زنان جامعه باید با افتخار بگویند که خانه دار هستیم چرا که این با اصل اسلام  که نقش زن در مادری و شوهر داری است برابری می‌کند.

امام جمعه بم افزود:  ملت شریف ایران و مردم شهرستان بم آزمون دیگری پیش رو دارند همچنین به همه گروه های سیاسی میگویم که مناظره های شما باعث تضعیف نظام نشود.

دانشی اظهار کرد: در مشارکت حداکثری بکوشیم و سعی کنیم که مردم یک انتخاب آگاهانه داشته باشند؛ رایی که می دهیم با توجه به بیانات حضرت آقا  و بدون حب و بغض و طایفه گرایی باشد.

وی به خصوصیات نماینده مجلس اشاره و بیان کرد : نماینده باید انقلابی باشد و واداده در برابر دشمنان اسلام و انقلاب نباشد در مقابل منافع ملی تنشان نلرزد ، تصمیم های سرنوشت ساز برای ملت ایران بگیرد.

دانشی به همه کاندیدا ها توصیح هکرد: وصیت نامه سردار سلیمانی را مکرر بخوانند و نزد خودشان تکرار کنند و از آن درس بگیرند.

 

امام جمعه فاریاب: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ابر اندیشه در گفتمان جدید مقاومت بود

حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه های نماز حمعه هفته نماز جمعه این هفته  ضمن عرض تسلیت اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : حاج قاسم موسس فکری نو و بدیع بود،ایشان ابر اندیشه در گفتمان جدید مثل مقاومت و نهادینه کردن معنویاتی مثل استکبار ستیزی و نوع دوستی بدون مرز جغرافیایی و نمونه کامل ایثار و از خودگذشتگی بود.

خطیب نماز جمعه فاریاب ضمن تشکر از حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر لزوم حضور در انتخابات مجلس تاکید و عنوان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات همچون موشک های نقطه زن می باشد.

وی اظهار کرد : حضور در تشییع پیکر پاک حاج قاسم موشک مقاومت و انتقام بود، شرکت در راهپیمایی موشک به قلب استکبار جهانی بود و رای شما موشک های نقطه زن در بی اثر کردن تحریم ها است.

در پایان امام جمعه فاریاب از مردم خواست با بصیرت کامل در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و به فرد اصلح انقلابی رای دهند.

امام جمعه راور: ریاست طلبی د رانتخابات نشان از بی تقوایی است

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:ملت ما باید در انتخابات مجلس افراد لایق و شایسته را انتخاب کنند تا در نهایت از این آزمون هم سربلند بیرون آییم.

وی اظهار داشت: باید ملت ما هوشیارانه و پرشور همچون گذشته در این انتخابات حضور یابند تا افراد لایق و شایسته ترین را انتخاب کنند زیرا با ورود افراد شایسته تر ، به طور حتم مردم و جامعه از آن منتفع می شوند همانطور که اگر کسی شایستگی نداشته و انتخاب شود ، به طور حتم اولین ضربه ناشی از این انتخاب نادرست را نیز مردم آن منطقه خواهند خورد.

تویسرکانی اظهار کرد : در صورت انتخاب نادرست در نهایت کل جامعه متضرر می شود چرا که افراد نالایق جای افراد شایسته را می گیرند و در اولین فرصت نیز به دشمن لبخند می زنند.

وی ادامه داد: افرادی هم که با فکر ریاست طلبی وارد عرصه انتخابات شوند یکی از مهمترین دلیل آن بی تقوایی است چون هدف باید خدمت به مردم باشد .

امام جمعه شهرستان راور تصریح کرد : همچنین مردم باید در مقابل افرادی که صلاحیت آنان تایید نمی شود و یا رای نمی آورند و برای رسیدن به صندلی نمایندگی مجلس خود را به آب و آتش می زنند هم هوشیار باشند و به این افراد رای ندهند.

تویسرکانی در ادامه خطبه ها با اشاره به نزدیکی چهلمین روز از شهادت سردار بزرگ اسلام خاطر نشان کرد: این مرد بزرگ ایران اسلامی را بار دیگر متحد کرد و از مردم شریف راور خواستند که یاد او را همیشه در قلبها و ذهن ها زنده نگه بدارند

انتهای پیام/

,

امام جمعه کرمان: مردم نمایندگانی با خصوصیات شهید قاسم سلیمانی به مجلس بفرستند

, امام جمعه کرمان: مردم نمایندگانی با خصوصیات شهید قاسم سلیمانی به مجلس بفرستند,

حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر کرمان ضمن  تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن گفت:  ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مربوط به شخصیت عزیز و ارزشمندی است که جمع ‌کننده همه خوبی‌ها است.

,

وی ادامه داد: دلیل بر این مدعا خود قرآن است آنجا که در قصه مباهله، زهرا (س) به‌عنوان زن برتر و نمونه انتخاب می‌شود؛ پیام بزرگ ماجرا این است که حضرت زهرا(س) مستجمع همه خوبی‌ها و کمالات عالم است.

,

امام جمعه کرمان بیان داشت: حضرت زهرا(س) فقط سیده نساء نیست بلکه الگوی جامعه اسلام اعم از زن و مرد است از این رو جامعه ما باید به جایگاه زن که نقش او در تربیت انسان و آرامش خانواده بسایر موثر است باید توجه کند.

,

وی با اشاره به انتخابات و آغاز تبلیغات کاندیداها، ابراز داشت: افرادی که نامزد شدند، ایثار کردند.

,

علیدادی‌سلیمانی ادامه داد: مسئله اول مشارکت حداکثری است وظیفه الهی ما است که در انتخابات حضور داشته باشیم و فردفرد امت اسلامی باید نسبت به آن حساسیت داشته باشند چرا که یکی از مهمترین توجهات انتخابات است این که با مشارکت خوب‌ها را انتخاب کنیم و سهم و دینمان را ادا کنیم.

,

امام جمعه کرمان بیان کرد: مجلس قوی می‌تواند به جامعه خدمت کند و با تصویب قوانین رسیدگی به مشکلات مردم که وظیفه مجلس است را انجام دهد از این رو وظیفه انسانی ما اقتضا می‌کند که شرکت کنیم.

,

علیدادی‌سلیمانی اضافه کرد: وظیفه افردای انقلابی می‌اندیشند حضور در انتخابات است که به‌عنوان وظیفه‌ای بر گردنشان است.

,

وی خاطرنشان کرد: کسانی که شورای نگهبان به ما معرفی کرده صلاحیت‌های لازم را داشتند اما برای انتخاب اصلح این ما هستیم که این صلاحیت‌ها را در کنار هم می گذاریم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار کرد: با توجه به اینکه در روزهای اربعین سردار اسلام سید شهیدان مقاومت سردار سلیمانی هستیم یکی از بهترین کسانی که می‌توان معرفی کرد تا برای مدیریت کشور انتخاب شود تا از این طریق حلال مشکلات مردم باشند، افرادی از جنس این شهید است.

,

وی تصریح کرد: یکی از ویژگی‌های شهید قاسم سلیمانی خدمت در سنگر نظامی بود، ویژگی دیگر کار صادقانه و بی‌منت و بی‌ادعا برای مردم و پرکاری در راستای اطاعت از رهبری بود از این رو این ویژگی ها می توانند معیار کاندید اصلح باشد.

,

علیدادی‌سلیمانی با بیان این که اخلاص و اخلاق دو شاخصه دیگر یک کاندیدای اصلح است، تأکید کرد: به صرف نگاه جناحی، به آدم‌ها رای ندهید و به معیارهای اصلح انتخاب توجه کنید.

,

امام جمعه کرمان توضیح داد: فردی را به‌عنوان نماینده استان شهیدپرور به مجلس بفرستید که مخلص باشد، برای خدا کار کنند، تحول و برکت به وجود آورند همچنین خود را بدهکار انقلاب بدانند و نه طلبکار انقلاب، چرا که این نماینده می‌تواند گره از کار جامعه باز کند اما طلبکار نظام و انقلاب گره می‌افزاید.

,

علیدادی‌سلیمانی همچنین به چند ویژگی دیگر یک کاندیدای اصلح اشاره کرد و بیان داشت:  جامعه به انسان‌های شجاع و متدین نیاز دارد، به کسانی که به منویات رهبری توجه کنند، فدایی انقلاب و رهبری باشند، به نصرت الهی اعتقاد داشته باشند تا در تصمیمات سخت و بین‌المللی نترسند و نلغزند و توجه به مسائل اصلی نظام داشته باشند و دشمن‌شناس خوبی باشند تا بتوانند خوب تصمیم بگیرند.

,

امام جمعه کوهبنان:در انتخابات مجلس فریب ظاهر افراد را نخورید به صداقت توجه کنید

, امام جمعه کوهبنان:در انتخابات مجلس فریب ظاهر افراد را نخورید به صداقت توجه کنید,

حجت الاسلام عباس جعفری در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهبنان با استناد به کلام نورانی قران کریم گفت: وظیفه مردم واگذاری امانت به اهل است چرا که انسان نیازمند است تا از عدالت بهرمند شود.

,

وی خاطر نشان کرد: انسان با توجه به کلام پیامبر اکرم(ص)باید با صداقت و راستگویی عمل کند تا بهشت جایگاه او قرار گیرد لذا کاندیداها و طرفداران آنان باید واقعیت ها و توانایی های خود را بیان کنند.

,

امام جمعه کوهبنان ادامه داد: کلام، بیان و عمل انسان باید با صداقت همراه باشد کاندیداها باید به وعده خودشان عمل کنند و خلاف قول و وعده خود رفتار نکنند همچنین منافع شخصی و گروهی را بر مصلحت جامعه ترحیح ندهند.

,

وی تاکید کرد: کاندیداها نباید با قول و عمل مردم را به اساس بدبین کنند و خیانت در وعده ها نکنند.

,

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: انسان مومن نباید طماع و حریص باشد شیوه پاکی را در پیش بگیرد و پاکیزه زندگی کند همچنین تلاش کند دست دیگران را بگیرد و خودش دست درازی به اموال بیت المال نداشته باشد در حالی که زبانش را هم کنترل کند.

,

وی ابراز داشت: نباید فریب ظاهر افراد را بخوریم بلکه باید دید که افراد چه میزان صداقت دارند و امانت دار هستند.

,

حجت الاسلام جعفری افزود: باید از حضور گسترده ، پرشور و حماسی مردم ایران اسلامی خصوصا مردم شهرستان کوهبنان در مراسم یوم الله ۲۲بهمن تقدیر شود در حالی که وظیفه ما حمایت از انقلاب اسلامی است.

,

امام جمعه کوهبنان به سالروز ولادت باسعادت حضرت زهرا(س) و فرزند برومندش حضرت امام خمینی(ره) همچنین روز زن و مادر اشاره کرد و افزود:با آمدن حضرت زهرا (س) چشمان پیامبر شاد شد و این تولد با خیر و برکت فراوان همراه بود لذا خداوند سوره کوثر را در شان ایشان نازل کرد.

,

وی بیان داشت: انشالله فعالیت کاندیداها صادقانه باشد آنها خودشان را خوب معرفی کنند و مردم هم خوب انتخاب کنند جا دارد که مسئولین همیشه در بین مردم باشند .

,

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد: کاندیدای اصلح باید مومن، انقلابی، دشمن ستیز ، کارآمد، شجاع، روحیه جهادی، مدیریت جهادی و طرفدار مردم باشد.

,

وی بیان داشت: نماینده مردم باید حامی و خدمتگزار آنان باشد وکالت مردم امانت است لذا کاندیداها باید در امر انتخابات صرفه جویی کنند.

,

خطیب جمعه کوهبنان با اشاره اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:باید مکتب حاج قاسم سلیمانی که مکتب ایثارگری، مردم داری، خدمت رسانی به مردم در جبهه های مختلف، ولایت مداری ، دشمن شناسی و دشمن ستیزی است را بشناسیم و در این مسیر حرکت کنیم.

,

امام جمعه ریگان: احتیاج به نیروی کار ارزان در اروپا شعار آزادی زن را بلند کردند

, امام جمعه ریگان: احتیاج به نیروی کار ارزان در اروپا شعار آزادی زن را بلند کردند,

حجت الاسلام علی رنجبر ماهانی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان ریگان با بیان اینکه نگاه غرب به زن نگاه گمراه کننده، غلط و ناقصی است، اظهار داشت: از روزی که اروپایی ها صنایع جدید را بوجود آوردند و احتیاج به نیروی کار ارزان و بی توقع و کم دردسر داشتند زمزمه آزادی زن را بلند کردند.

,

خطیب جمعه ریگان در ادامه با بیان ابنکه زن را در غرب وسیله ای برای لذت بردن مردان قرار دادند و نامش را گذاشتند آزادی زن، تصریح کرد: نگاه اسلام به زن عزت بخش، کرامت بخش، رشد آفرین و شخصیت دادن به جایگاه زن است.

,

وی افزود: مردم استان در انتخابات پیش رو انقلابی انتخاب کنید، انتخاب بد نکنید که برای کشور مشکلات به وجود بیاید.

,

رنجبر ماهانی عنوان کرد: سوال این جا است که آیا نمایندگانی که شعار انقلابی سر می دهند و لاحیه ننگین fatf را امضا و مخالف شفافیت آرا هستند، انقلابی هستند؟

,

 

,

امام جمعه فهرج: مهم ترین ثمره حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب باطل سازی برنامه های دشمن است

, امام جمعه فهرج: مهم ترین ثمره حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب باطل سازی برنامه های دشمن است,

حجت الاسلام والمسلمین خیرالله ابراهیمی امام جمعه فهرج در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به فرازهایی از وصیت نامه سردار سلیمانی گفت: معرفت و درک عمیق حاج قاسم نسبت به اطاعت و بندگی از خداوند از این شهید والامقام چهره ای ماندگار در تاریخ ساخت.

,

وی حماسه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بی نظیر عنوان کرد و‌ بیان داشت: مهمترین و بارزترین ثمره حضور مردم در صحنه های حساس انقلاب باطل سازی طرح و برنامه های دشمن بوده است.

,

امام جمعه فهرج وظیفه اصلی مسئولین را حفظ مردم در کنار انقلاب و نظام دانست و ادامه داد: در این برهه از زمان هر مسئولی که مسبب دلسرد کردن مردم باشد در دفاع از نظام و انقلاب همدست دشمن است.

,

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به در پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امسال نگاه ما به انتخابات مجلس باید خاص تر باشد و وظیفه داریم نسبت به ادوار گذشته حضور حداکثری داشته باشیم.

,

وی بر حضور مردم پای صندوق های رای در ساعات اولیه صبح تاکید کرد و گفت: به پاسداشت خون شهیدی همچون حاج قاسم سلیمانی و شهدای دیگر همه در ابتدای زمان رای گیری حاضر و فرد اصلح را انتخاب نمایند.

,

خطیب جمعه فهرج با برشمردن صفات و ویژگی های نامزدهای انتخاباتی بیان داشت: نماینده مجلس باید مصداق کاملی از رعایت قوانین و قواعد اسلامی همراه با دغدغه مصوب کردن قوانین بر طبق موازین دین و اسلام را دارا باشد.

,

ابراهیمی همچنین خطاب به مجریان انتخابات اظهار داشت: دنیای دیگران را با فروختن آخرت خود آباد نکنید و قانون را ملاک اصلی کار قرار دهید.

,

وی با تاکید بر قوی شدن بیش از پیش کشور تصریح کرد: پیروزی در گرو عزت و شرافتی است که در مقابل دشمن به دست آوریم و آن چیزی که با التماس و دست درازی به دست اید جز حقارت ثمره ای ندارد.

,

امام جمعه بم:مردم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری رای دهند

, امام جمعه بم:مردم با توجه به بیانات مقام معظم رهبری رای دهند,

حجت الاسلام والمسلمین قاسم دانشی امام جمعه بم در خطبه های نماز جمعه امروز ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) و تجلیل روز زن گفت: نظام مقدس اسلامی به زن ارزش داده است همسران، مادران و زنان جامعه باید با افتخار بگویند که خانه دار هستیم چرا که این با اصل اسلام  که نقش زن در مادری و شوهر داری است برابری می‌کند.

,

امام جمعه بم افزود:  ملت شریف ایران و مردم شهرستان بم آزمون دیگری پیش رو دارند همچنین به همه گروه های سیاسی میگویم که مناظره های شما باعث تضعیف نظام نشود.

,

دانشی اظهار کرد: در مشارکت حداکثری بکوشیم و سعی کنیم که مردم یک انتخاب آگاهانه داشته باشند؛ رایی که می دهیم با توجه به بیانات حضرت آقا  و بدون حب و بغض و طایفه گرایی باشد.

,

وی به خصوصیات نماینده مجلس اشاره و بیان کرد : نماینده باید انقلابی باشد و واداده در برابر دشمنان اسلام و انقلاب نباشد در مقابل منافع ملی تنشان نلرزد ، تصمیم های سرنوشت ساز برای ملت ایران بگیرد.

,

دانشی به همه کاندیدا ها توصیح هکرد: وصیت نامه سردار سلیمانی را مکرر بخوانند و نزد خودشان تکرار کنند و از آن درس بگیرند.

,

 

,

امام جمعه فاریاب: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ابر اندیشه در گفتمان جدید مقاومت بود

, امام جمعه فاریاب: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ابر اندیشه در گفتمان جدید مقاومت بود,

حجت‌الاسلام رفیعی امام جمعه فاریاب در خطبه های نماز حمعه هفته نماز جمعه این هفته  ضمن عرض تسلیت اربعین سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت : حاج قاسم موسس فکری نو و بدیع بود،ایشان ابر اندیشه در گفتمان جدید مثل مقاومت و نهادینه کردن معنویاتی مثل استکبار ستیزی و نوع دوستی بدون مرز جغرافیایی و نمونه کامل ایثار و از خودگذشتگی بود.

,

خطیب نماز جمعه فاریاب ضمن تشکر از حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بر لزوم حضور در انتخابات مجلس تاکید و عنوان کرد: حضور مردم در صحنه انتخابات همچون موشک های نقطه زن می باشد.

,

وی اظهار کرد : حضور در تشییع پیکر پاک حاج قاسم موشک مقاومت و انتقام بود، شرکت در راهپیمایی موشک به قلب استکبار جهانی بود و رای شما موشک های نقطه زن در بی اثر کردن تحریم ها است.

,

در پایان امام جمعه فاریاب از مردم خواست با بصیرت کامل در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کنند و به فرد اصلح انقلابی رای دهند.

,

امام جمعه راور: ریاست طلبی د رانتخابات نشان از بی تقوایی است

, امام جمعه راور: ریاست طلبی د رانتخابات نشان از بی تقوایی است,

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی امام جمعه شهرستان راور در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:ملت ما باید در انتخابات مجلس افراد لایق و شایسته را انتخاب کنند تا در نهایت از این آزمون هم سربلند بیرون آییم.

,

وی اظهار داشت: باید ملت ما هوشیارانه و پرشور همچون گذشته در این انتخابات حضور یابند تا افراد لایق و شایسته ترین را انتخاب کنند زیرا با ورود افراد شایسته تر ، به طور حتم مردم و جامعه از آن منتفع می شوند همانطور که اگر کسی شایستگی نداشته و انتخاب شود ، به طور حتم اولین ضربه ناشی از این انتخاب نادرست را نیز مردم آن منطقه خواهند خورد.

,

تویسرکانی اظهار کرد : در صورت انتخاب نادرست در نهایت کل جامعه متضرر می شود چرا که افراد نالایق جای افراد شایسته را می گیرند و در اولین فرصت نیز به دشمن لبخند می زنند.

,

وی ادامه داد: افرادی هم که با فکر ریاست طلبی وارد عرصه انتخابات شوند یکی از مهمترین دلیل آن بی تقوایی است چون هدف باید خدمت به مردم باشد .

,

امام جمعه شهرستان راور تصریح کرد : همچنین مردم باید در مقابل افرادی که صلاحیت آنان تایید نمی شود و یا رای نمی آورند و برای رسیدن به صندلی نمایندگی مجلس خود را به آب و آتش می زنند هم هوشیار باشند و به این افراد رای ندهند.

,

تویسرکانی در ادامه خطبه ها با اشاره به نزدیکی چهلمین روز از شهادت سردار بزرگ اسلام خاطر نشان کرد: این مرد بزرگ ایران اسلامی را بار دیگر متحد کرد و از مردم شریف راور خواستند که یاد او را همیشه در قلبها و ذهن ها زنده نگه بدارند

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه