اخبار داغ

با صدور اطلاعیه‌ای؛

لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه اعلام شد

لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه اعلام شد
لیست انتخاباتی نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهرستان کرمانشاه اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز  شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه اسامی نامزدهای منتخب شهرستان کرمانشاه را منتشر کرد. متن بیانیه این شورا به شرح ذیل است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

 با سلام و آرزوی توفیق روز افزون برای همه مردم شریف استانی که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب باید سینه ستبر و چهره ی زیبای ایران باشد اما آنچنان که در بسیاری از شاخصه ها عیان است امروز سینه ای زخم خورده و چهره ای غبار گرفته دارد. امروز ملت عزیز ما با دولتی مواجه است که فرسنگها فاصله میان حرف و عمل دارد. نه دولت و نه حامیان آن ذره ای به روی خود نمی آورند که چه وضعیتی برای کشور ایجاد کرده اند و مجلسی که چنان دچار برخی مسایل مذموم گشته که در اتفاقی بی سابقه بسیاری از اعضای آن رد صلاحیت شده اند. متاسفانه دو قوه ای که باید موتور محرک پیشرفت کشور باشند در بسیاری اوقات دچار رکود و سکون هستند.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه در چنین شرایطی با استعانت از خدای متعال و با احساس تعهد عمیق به آینده ی کشور و استان شکل گرفت و برگ زرین و بی مثالی از مردم سالاری دینی در استان را مبتنی بر فرایندی مردمی رقم زد. کاندیداهای انتخاب شده، برآیند پنج مرحله نظرسنجی عمومی، نظر خواهی در مجمع عمومی نیروهای انقلاب، شورای مرکزی ائتلاف، شورای مرکزی شهرستان ها و معتمدین هستند.

ضمن تقدیر از همه کاندیداهایی که میثاق نامه شورای ائتلاف را پذیرفتند و در جلسات متعدد به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در شکل گیری این حرکت بدیع در استان، یاریگر شورای ائتلاف بودند درخواست داریم همچنانکه در متن میثاق نامه متعهد شده اند با رعایت اخلاق اسلامی، خود و طرفداران را به رعایت یک رقابت اخلاقی ملزم نموده و به عهدی که بسته اند پایبند باشند.

تاکنون در حوزه انتخابیه کرمانشاه جمع بندی صورت گرفته است و در بقیه حوزه ها نیز انشاالله نتایج بزودی اعلام خواهد شد.

به استحضار می رساند اسامی نامزدهای منتخب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در شهرستان کرمانشاه به ترتیب زیر است:

۱- عبدالرضا مصری
۲- محمد رشیدی
۳- ابراهیم عزیزی

انشالله شاهد مجلسی کارآمد، انقلابی و متعهد باشیم که بتواند در وهله اول دولت کنونی را از رخوت در آورد و با نظارت جدی بر آن از بار سنگین بر دوش ملت شریف ایران و علی الخصوص مردم استان کرمانشاه که ناشی از ناکارآمدی و نااهلی برخی مسئولان است بکاهد و ثانیا با تدوین قوانین مناسب بستر آینده ای درخشان را مهیا سازد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه