اخبار داغ

نکونام: به جای جریمه ما جلوی تیم‌هایی که پول‌مان را ندادند و بازی می‌کنند بگیرند

نکونام: به جای جریمه ما جلوی تیم‌هایی که پول‌مان را ندادند و بازی می‌کنند بگیرند
جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: اگر مسئولان سازمان لیگ جریمه بلد هستند، جلوی تیم‌هایی که پول ما را ندادند و بازی می‌کنند، بگیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام پس از برتری 2 بر یک تیم فوتبال فولاد خوزستان مقابل پیکان اظهار داشت: ما در تهران تمرین می‌کردیم و زمین تمرین نداشتیم. زمینی به ما دادند که نصف آن را تمیز کرده بودند. قرار بود بعدازظهر دیروز تمرین کنیم، اما ظهر به ما زمین دادند. به همین خاطر به نشست خبری قبل از بازی نیامدم. هروقت تمرین داشته باشم، صد نشست خبری دیگر هم باشد باز هم نمی‌آیم. می‌دانم چه کسانی شیطنت می‌کنند. دوستانی که لیگ حرفه‌ای برگزار می‌کنند، باید این‌ها را یاد بگیرند. این چه نشست خبری است که کسی نمی‌رود؟ هر مربی در شهر خودش و محل اقامت هتلش باید نشست خبری برگزار کند. با این حال نامه جریمه فرستادند و تأکید کردند هر غیبت یک میلیون تومان جریمه دارد.

وی همچنین خطاب به سازمان لیگ گفت: اگر طلب مرا سریع‌تر می‌گرفتید، یک میلیارد تومان جلوتر بودم. قبل از بازی من تمرین یا جلسه دارم که تصمیم می‌گیرند مرا به سمت دیگر شهر ببرند. قطعاً من نمی‌روم! مربی اوساسونا در بازی خارج از خانه با رئال مادرید، در مادرید نشست خبری پیش از بازی شرکت نمی‌کند. هر تیمی اینجا می‌آید باید به سازمان لیگ برود و مربی باید تیمش را ول کند. این راهش نیست. قانونی وضع کنند که مانند همه جای دنیا باشد. اگر جریمه بلد هستند، جلوی تیم‌هایی که پول ما را ندادند و بازی می‌کنند، بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: در نیمه اول باد مخالف ما و خیلی شدید بود. بعضی اوقات توپ را دفع می‌کردیم که توپ به سمت ما برمی‌گشت. پیکان موقعیت‌هایی داشت که توپ به هوا می‌رفت و باد آن را به سمت بازیکنان حریف می‌برد که موقعیت‌های ناخواسته‌ای برای پیکان ایجاد می‌شد. این تیم دو فرصت خوب در نیمه اول  داشت که شهاب گردان یکی از آنها را خیلی خوب گرفت. به جز گلی که در این نیمه زدیم، موقعیت‌های دیگری داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

«در نیمه دوم شدت باد کاهش یافت و روند بازی بهتر شد.»، نکونام ضمن بیان این جمله خاطر نشان کرد: پیکان روش خود یعنی بازی مستقیم را در دستور کار داشت و می‌دانستیم چنین شیوه‌ای دارد که آن را کنترل کردیم. اواخر بازی هم غفلت کردیم و گل خوردیم. پس از اینکه موقعیت‌های پیکان روی بازی مستقیم از دست می‌رفت، فرصت‌هایی روی ضدحمله نصیب ما شد و می‌توانستیم به گل‌های بعدی برسیم. پیکان در بازی مستقیم، واقعاً خوب عمل کرد. تیم پیکان روی این شیوه تبحر دارد. این تیم ما را روی هوا تحت فشار قرار داد.

وی درباره هدف شاگردانش در این فصل تصریح کرد: از روز اول در همه بازی‌ها برای پیروزی تلاش می‌کنیم و می‌خواهیم بهترین جایگاه را داشته باشیم. ما در هر مسابقه به موفقیت فکر می‌کنیم و پس از آن هر اتفاقی بیفتد، خدا را شکر می‌کنیم تا در نهایت موفق و از عملکردمان راضی باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی این تیم بیان کرد: صحبتی در این باره ندارم.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه