اخبار داغ

دنده عقب پیکان به سمت قعر/ لطمه‌ای که سرمربی تیم ملی به نفت زد!

دنده عقب پیکان به سمت قعر/ لطمه‌ای که سرمربی تیم ملی به نفت زد!
روز نخست از هفته بیستم رقابت های فوتبال لیگ برتر در شرایط به پایان رسید که تیم پیکان پس از تغییر سرمربی خود به سمت قعر حرکت کرد و در بدترین جای جدول قرار گرفت!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته بیستم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در غیاب تیم های آسیایی و حریفان آنها روز جمعه با ۵ بازی برگزار شد که در حساس ترین بازی تراکتور در حالی که در خانه ابتدا با یک گل از سایپا عقب افتاده بود، به پیروزی ۳ بر یک رسید تا با یک بازی بیشتر از سپاهان موقتا جای این تیم در رده دوم جدول را بگیرد.

پیکان که به دلیل نتایج ضعیف به تازگی ویسی را جانشین فرکی کرده، برای اولین بار در طول این فصل به قعر جدول سقوط کرد تا حالا جدی تر از گذشته خطر سقوط را احساس کند. شاگردان ویسی در خانه خود مقابل فولاد تن به شکست ۲ بر یک دادند و باتوجه به پیروزی دو تیم انتهای جدولی گل گهر و شاهین بوشهر، به انتهای جدول سقوط کردند.

شاهین بوشهر در ادامه پیروزی‌های متوالی‌اش، میهمانش ماشین سازی را با نتیجه ۳ بر یک مغلوب کرد که این سومین پیروزی متوالی این تیم بوشهری بود. شاهینی ها از ۴ بازی آخرشان ۱۰ امتیاز گرفته اند تا بعد از مدتها آخرین تیم جدول رده بندی نباشند.

گل گهر هم امروز یکبار دیگر به پیروزی رسید و این بار صنعت نفت در آبادان مغلوب این تیم شد تا شاگردان جلالی به لطف این پیروزی بالاتر از شاهین و پیکان قرار گرفته و از جمع دو تیم پایین جدول جدا شوند.

صنعت نفت که ضعیف ترین تیم در نیم فصل دوم است، امروز یکبار دیگر تن به شکست داد. این ششمین شکست تیم صنعت، چهارمین شکست در نیم فصل دوم و دومین شکست خانگی این فصل آنها بود. جدایی اسکوچیچ از این تیم و رفتن به تیم ملی بزرگترین لطمه را به تیم آبادانی زده است.

در تنها بازی بدون گل امروز دو تیم نساجی و پارس جنوبی در قائم شهر به میدان رفتند و در حالی که بازی دو تیم تحت تاثیر باران شدید بود، هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این تنها بازی بدون گل و تنها بازی مساوی امروز باشد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه