اخبار داغ

محور مهاباد به بوکان مسدود است

محور مهاباد به بوکان مسدود است
رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از انسداد محور ارتباطی مهاباد به بوکان در پی وقوع کولاک خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس پلیس راه آذربایجان غربی از انسداد محور ارتباطی مهاباد به بوکان در پی وقوع کولاک خبر داد.

سرهنگ کمال حسین زاده در خصوص آخرین وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان به دلیل بارش برف اظهار کرد: بارش برف طی هفته جاری باعث بروز لغزندگی، کولاک و مشکلاتی در تردد در محورهای مواصلاتی شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به دلیل کولاک محور مهاباد به بوکان به علت کولاک شدید و محدودیت دید تا اطلاع ثانوی همچنان مسدود است.

حسین زاده عنوان کرد: همچنین محورهای ارومیه راژان و ارومیه به اشنویه، نقده به پیرانشهر، پیرانشهر به تمرچین، خوی به چالدران و شاهین دژ به تکاب به علت کولاک برف فقط با زنجیر چرخ تردد میسر است.

فرمانده پلیس راه آذربایجان غربی افزود: توصیه می‌شود از سفرهای غیر ضروری به محورهای یادشده اجتناب و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ به همراه داشته باشند

حسین زاده یادآور شد: همچنین توصیه می‌شود رانندگان از سفرهای غیر ضروری در مسیرهای یاد شده پرهیز و ضمن به همراه داشتن وسایل گرمازا از پر بودن باک بنزین اطمینان حاصل کرده و در حین رانندگی فاصله طولی را رعایت کنند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه