اخبار داغ

ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی استان تهران

ترافیک نیمه سنگین در ورودی‌های شرقی استان تهران
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای شرق استان تهران نیمه سنگین و پر حجم در جریان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز علیرغم یک سوی شدن این محور از ساعت ۱۷ امروز، نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و یکطرفه بودن این محور تا ساعت ۲۴ بامداد ادامه خواهد داشت.

وی گفت: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هم وطنان به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی مهم کشور هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان رخ نداده، تاکید کرد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم است و به دلیل گنجایش بالای عبور خودروها از این دو محور گره ترافیکی مشاهده نمی‌شود.

محبی بیان کرد: در ارتفاعات محور فیروزکوه منطقه گدوک شاهد کولاک و باد شدید هستیم بنابراین هم وطنان حدالمقدور از سفرهای غیرضروری پرهیز کرده و سفر خود را به زمان دیگری و روشنایی روز موکول کنند.

محبی عنوان کرد: هموطنان با رعایت مدیریت زمان سفر، مسافرت خود را به گونه‌ای زمان‌بندی کنند تا با ساعات پیک ترافیک برخورد نکرده و در ترافیک‌های سنگین متوقف نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: مسافران فصل زمستان با تجهیزات کامل ایمنی مانند زنجیرچرخ، پوشاک گرم، اطمینان از سالم بودن سیستم گرمایشی، فنی و پر بودن باک خودرو، به جاده‌ها وارد شده و با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم خواهند زد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه