اخبار داغ

فرمانده سپاه پارسیان خبر داد؛

اختصاص سالن‌های ورزشی سپاه به‌ صورت رایگان برای برگزاری ازدواج‌های آسان

اختصاص سالن‌های ورزشی سپاه به‌ صورت رایگان برای برگزاری ازدواج‌های آسان
موذن نسب از پنجاه و هشتمین جشن ازدواج در سالن های ورزشی سپاه خبر داد و گفت: این سالن ها به صورت رایگان در اختیار مردم قرار می‌ گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ اسحق موذن نسب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پارسیان در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به اینکه سالن های ورزشی سپاه متعلق به مردم است، گفت: افرادی که تصمیم دارند برای فرزندان خود عروسی اسلامی بگیرند ما این آمادگی را داریم تا سالن‌های ورزشی و اماکن عمومی خود را به‌ رایگان در اختیار آنان قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

فرمانده سپاه پارسیان با اشاره به راه اندازی قرارگاه طرح تحول محلات در راستای حمایت از محرومین، اشتغالزایی برای جوانان و آسان کردن ازدواج جوانان کم بضاعت دانست و تاکید کرد: سپاه وظیفه دارد در جهت کمک رسانی و فعالیت های جهادی با تمام قوا به مشکلات مردم ورود کرده و آرامش را به مردم این مرز و بوم هدیه دهد.

,

وی با بیان اینکه پنجاه و هشتمین ازدواج آسان در سالن های ورزشی سپاه انجام شده است، تاکید کرد: ازدواج در این سالن های ورزشی به دور از هرگونه حاشیه های متداول و در محیطی صمیمی برگزار می شود و جوانان با توجه به وضعیت نامناسب اقتصادی دغدغه پرداخت هزینه اجاره مکان جهت برگزاری عروسی نخواهند داشت.

,

موذن نسب خاطرنشان کرد: اولویت نخست سپاه محرومیت زدایی و رفع مشکلات و موانع از زندگی مردم است که انتظار می رود دستگاهها و نهادها نیز همپای خیرین در جهت ازدواج آسان جوانان گامی محکم بردارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه