اخبار داغ

انیمیشن‌ساز برجسته کشوری:

برخی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" برای نخستین‌بار انجام می‌شد

برخی جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" برای نخستین‌بار انجام می‌شد
محمد برادران، انیمیشن‌ساز برجسته کشوری گفت: جلوه‌های ویژ‌ه‌ی بصری فیلم "خروج" سه بُعدی بود و برخی از جلوه‌های ویژه‌ی آن مانند شبیه‌سازی آب و سیل برای اولین بار انجام می‌شد که تیم ۱۵ نفره‌ی ما از استان قزوین اجراکننده آن بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح‌قزوین؛ شهر مینوری باتوجه به فرهنگ و قدمت دیرینه‌ی خود همواره میعادگاهی برای عاشقان علم و هنر بوده و این فضا هنوز هم ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح‌قزوین,

برخی هنرمندانی که امروزه نامشان در جهان سرلوحه‌ی افتخارات کشور است نیز از همین سرای ادب و هنر به سوی قله‌های ترقی و موفقیت اوج گرفته‌اند.

,

محمد برادران هم یکی از همین جوانان هنرمند است که شاید نام او را بارها و بارها در تیتر اخبار هنر و سینما شنیده باشید، هنرمندی که بهمن امسال نامش در پرهای سیمرغ بلورین جشنواره‌ی فیلم فجر به ثبت رسید و از آن دسته جوانانی است که نیرو و توان خود را در مسیر اهداف تعالی و فرهنگی بکار گرفته‌است.

,

محمد برادران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ‌وهنر صبح‌قزوین؛ ‌درباره فعالیت در حوزه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی بصری اظهار کرد: آخرین مدرک تحصیلی‌ام دیپلم است، اما این مسئله دلیلی بر توقف کسب علم و مهارتم نشد و مسیر پیشرفت را ادامه دادم.

,

وی اضافه کرد: فعالیت خود را در حوزه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی بصری از سال 89 آغاز کردم و در پروژه‌هایی مانند "بی‌بی‌گرده"، " تنگه‌ی ابوقریب" و " خروج" حضور فعالی داشتم.

,

مسئول جلوه‌های ویژه‌ی فیلم " خروج" اذعان کرد: جلوه‌های ویژه‌ی فیلم "خروج" به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در تیرماه کلید خورد و در آبان ماه بصورت جدی با تیم 15 نفره آغاز شد و انجام این پروژه حدود سه ماه طول کشید. پروژه‌ی فیلم "خروج" جزو پروژ‌های سنگین بود که حدود 480 پلان داشت.

,

توهم کسب موفقیت هیچ‌گاه انسان را به اهدافش نمی‌رساند

, توهم کسب موفقیت هیچ‌گاه انسان را به اهدافش نمی‌رساند,

وی گفت: جلوه‌های ویژ‌ه‌ی بصری فیلم "خروج" سه بُعدی بود و برخی از جلوه‌های ویژه‌ی آن مانند شبیه‌سازی آب و سیل آن برای اولین بار انجام می‌شد که تیم عوامل تیم 15 نفره‌ی ما از استان قزوین بودند و جلوه‌های ویژه‌ی این فیلم نیز در استان قزوین و با حضور متخصصین قزوینی انجام شد.

,

این مقام مسئول درباره‌ی زمینه‌های موفقیت خود ابراز کرد: هم‌اکنون که جایزه‌ی سیمرغ بلورین را از آن خود کرده‌ام احساس موفقیت می‌کنم؛ اما این احساس موفقیت به زمان حال محدود نمی‌شود بلکه مسیر رشد و کسب تجربه و مهارت همچنان برایم وجود دارد و اهدافم برای آینده انجام پروژ‌های بیشتر و حرفه‌ای‌تر است.

,

وی بیان کرد: رمز موفقیت هر جوانی پشتکار، پشتکار و پشتکار است؛ البته که حمایت و اعتماد بزرگترها به جوانان هم نکته‌ی مهمی است که باید به آن توجه شود و توانمندی جوانان باید مورد اعتماد بزرگترها قرار بگیرند همانطور که من مورد اعتماد قرار گرفتم.

,

این هنرمند قزوینی تصریح کرد: جوانان ما باید در ابتدا خود را باور داشته باشند و پای اهداف خود قوی و محکم بایستند و اگر مسیر رسیدن به اهداف و کسب علم و مهارت موجب دوری از خانواده و سختی شد، با انگیزه‌ی بیشتر بپذیرند و در راه رسیدن به آرزوهای خود تلاش کنند.

,

وی در پایان تاکید کرد: توهم کسب موفقیت هیچ‌گاه انسان را به اهداف نمی‌رساند بلکه این کسب مهارت، تجربه، پشتکار و اعتمادکردن به خود است که انسان‌ را در پله‌های ترقی قرار می‌دهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه