اخبار داغ

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا:

افول ابرقدرتی آمریکا یکی پس از دیگری در حال اتفاق افتادن است

افول ابرقدرتی آمریکا یکی پس از دیگری در حال اتفاق افتادن است
مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا گفت: افول ابرقدرتی آمریکا یکی پس از دیگری در حال اتفاق افتادن است و امروز جوانان جبهه حق منتظر اشاره برای حمله به جبهه باطل هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حجت‌الاسلام یدالله غلامی جمعه شب در مراسم چهلم شهادت سردار سلیمانی و رحلت آیت‌الله طبرسی در مسجد جامع شهر سورک با بیان اینکه درگیری حق و باطل از زمان حضرت آدم وجود داشته و تا قیامت ادامه دارد، اظهار کرد: انسان یا در جبهه حق تعریف می‌شود یا باطل و جبهه سوم نداریم.

وی بیان کرد: عده‌ای که برای خود جبهه‌ای را تعریف می‌کنند اینها می‌گویند بی‌تفاوت هستیم آیا بی‌تفاوتی یک جبهه و جریان است؟ بی‌تفاوتی در طول تاریخ به نفع جبهه باطل بوده است و همیشه این گروه جمعیت زیادی داشتند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه زیارت عاشورا بخوانید چون یک فصل کامل دشمن شناسی است و نیاز امورز جامعه ما همین است، خاطرنشان کرد: کسانی که می‌گویند انتخابات مهندسی شده است غلط می‌کنند، کسی که در 22 بهمن می‌گوید اگر پهلوی انتخابات برگزار می‌کرد انقلاب نمی‌شد به خاطر نگاه سکولاری است.

غلامی با بیان اینکه پنج گروه اصلی در حادثه کربلا نقش داشتند که در زیارت عاشورا نام برده شده است اما تنها یک گروه به اسم لعنت می‌شوند و چهار گروه دیگر بی‌نام لعنت می‌شوند چون پشت پرده بودند، تصریح کرد: در سال 88 نیز مقصران اصلی پشت پرده بودند و انسان‌های معمولی آنها را نمی‌شناسند و به مصلحت نیست که نام آنها برده شود چون حریم دارند.

وی افزود: ملت ایران به برکت انقلابمان که مردم چهل و یکمین سال آن را جشن گرفتند و به برکت این خون‌ها و نفس پاک امام در جبهه حق هستیم و علاوه بر آن امروز ملت ایران پرچمدار جبهه حق است.

غلامی با تاکید بر اینکه هیچ زمانی تقابل حق و باطل به شدت امروز نبوده است، ادامه داد: پرچم‌دار جبهه باطل استکبار و مظهر آن آمریکا است که جبهه باطل زور و قدرت دارد و در مقابل باید کاری کنیم که قوی شویم.

وی تاکید کرد: قرآن می‌فرماید که با خنده، مذاکره و دست دادن نمی‌توان یهود و نثارات را راضی کرد و این دشمنان هیچ وقت خیرخواه شما نمی‌شوند.

این مسئول با اشاره به حوادث آبان ماه، گفت: در دو روز حدود 20 هزار میلیارد تومان به کشور خسارت زدند که هیچ زمانی بعد از انقلاب این مقدار به کشور آسیب وارد نشده بود.

غلامی با بیان اینکه جنگ امروز و گذشته در جبهه خدا و بی‌خدایی بود، افزود: یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب ایجاد گفتمان دینی، توحیدی و خدامحوری بود که در مذاکرات هسته‌ای طرف اروپایی به ما گفتند که اگر شما اصل دین را از قانون اساسی بردارید ما دیگر با شما مشکل نداریم.

وی خاطرنشان کرد: افول ابرقدرتی آمریکا یکی پس از دیگری در حال اتفاق افتادن است و امروز جوانان جبهه حق منتظر اشاره برای حمله به جبهه باطل هستند.

غلامی با بیان اینکه آمریکا وقتی موفق نشد دولت‌های منطقه را سرنگون کند به‌دنبال بی‌دولت سازی در منطقه رفت، تصریح کرد: یک عده در حادثه آبان به دولت فشار آوردند که رئیس جمهور استعفا دهد، اینها به‌دنبال بی‌دولت سازی هستند و ما باید حواسمان جمع باشد، شاید نسبت به دولت نقد داشته باشیم اما بی‌دولت کردن کشور در چنین شرایطی نقشه دشمن است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: آمریکا برای حمایت از اسرائیل و تغییر نقشه خاورمیانه هفت تریلون دلار هزینه کرد اما انتقام ما اخراج آمریکا از منطقه و نابودی اسرائیل است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه