اخبار داغ

امام جمعه موقت تهران:

نامزدهای انتخابات برنامه‌ای عالمانه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ارائه دهند

نامزدهای انتخابات برنامه‌ای عالمانه برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی ارائه دهند
امام جمعه موقت تهران گفت: نامزدهای انتخاباتی باید با ارائه برنامه‌ای عالمانه، راهکارهای خود را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد در گفت‌وگو با  صبح قزوین؛ با اشاره به فرا رسیدن انتخابات یازدهمین دوره مجلس اظهار کرد: انتظار این است که مردم با حضور در پای صندوق‌های رای زمینه افزایش اقتدار ملی را فراهم و راه را برای پیشرفت کشور هموار کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,

وی افزود: به نامزدهای نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی توصیه می‌کنم که در سخنرانی‌ها به دستاوردهای انقلاب و ظرفیت‌هایی که در طول چهل سال گذشته خلق شده بپردازند.

,

امام جمعه موقت تهران ابراز کرد: نامزدهای انتخاباتی باید با بیان واقعیت‌ها، امید را در جامعه ارتقاء ببخشند و با اشاره به کاستی‌هایی که همیشه در همه جوامع وجود دارد نیز با ارائه برنامه عالمانه، راهکارهای خود را برای برون رفت از مشکلات اقتصادی ارائه کنند.

,

مردم با حضور در پای صندوق‌های رای زمینه افزایش اقتدار ملی را فراهم کنند

, مردم با حضور در پای صندوق‌های رای زمینه افزایش اقتدار ملی را فراهم کنند,

ابوترابی فرد یادآور شد: مسئولان انتخابات را زمینه‌ای برای ارتقاء دانش مردم و فرهنگی عمومی قرار دهند؛ مردم هم به کسانی رای دهند که کارنامه درخشانی داشته باشند و از نظر صلاحیت‌های اعتقادی، اخلاقی، علمی و مدیریتی توانایی بالاتری را داشته باشند تا برای پیشرفت کشور بتوانند نقشه راه بهتری را ارائه دهند.

,

وی در پایان تاکید کرد: باید انسان‌های عالم، شجاع و وفادار به انقلاب بر کرسی نمایندگی مردم در مجلس بنشینند و به بیان مقام معظم رهبری نیز انسان‌های متعهد و آشنا با ارزش‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دارای تخصص و تجربه لازم انتخاب شوند.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه