اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

کاهش شدید قیمت زمین و مسکن بعد از آغاز سال 99 در زنجان

کاهش شدید قیمت زمین و مسکن بعد از آغاز سال 99 در زنجان
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان ‏از کاهش شدید قیمت زمین و مسکن با آغاز سال 99 در زنجان‏ خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود بیات‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به اینکه معاملات زمین و مسکن به دست دلالان افتاده و قیمت‌ها را روزانه جا به جا می‌کنند، اظهار کرد: تحولات بازار رمین و مسکن به خاطر تلاطمات اقتصادی به چنین وضعیتی رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه طرح اقدام ملی مسکن به تقاضای مسکن پاسخ خواهد داد، ابراز کرد: افزایش قیمت زمین تنها به دلیل تقاضای مسکن نیست و بعد از آغاز مراحل واریز طرح اقدام ملی این افزایشها فروکش خواهد کرد.

,

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه ما در طرح اقدام ملی به خاطر زمین پولی دریافت نمی‌کنیم، عنوان کرد: در طرح اقدام ملی مسکن زمین با قیمت کارشناسی نه به قیمت بازار به عنوان تسهیلات دولت بوده که به صورت 99 ساله یا فروش اقساطی خواهد بود بنابراین در این پروژه قیمت زمین تاثیرگذار نیست.

,

وی با بیان اینکه افزایش قیمت زمین و مسکن در بازار به نوعی بورس بازی است، خاطرنشان کرد: فیش هایی که در دست مردم بوده و غیرقانونی است را به عنوان یک کالا معامله می‌کنند که اینها تابع عرضه وتقاضای مسکن نیست.

,

بیات‌منش با تاکید بر اینکه قیمت زمین و مسکن به طور قطع کاهش خواهد یافت، گفت: این کاهش قیمت شدید بوده و به یک رکود نیز وارد خواهد شد.

,

وی با بیان اینکه بعد از نوروز قیمت زمین و مسکن کاهش چشمگیری خواهد داشت، گفت: با آغاز سال جدید حجم بخشی از نقدینگی به جاهای دیگر از جمله بخش کشاورزی خواهد رفت.

,

وی با تاکید بر لزوم برخورد با دلال بازی ها در بازار مسکن تصریح کرد: بعد از عید با رکود بازار مسکن، قیمتها نیز روند کاهشی به خود خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه