اخبار داغ

مظلومیت اهالی روستا وجدان خفته مسئولان را بیدار نکرد؛

"پاگدار"؛ روستایی محروم از آب آشامیدنی در دل کویر

"پاگدار"؛ روستایی محروم از آب آشامیدنی در دل کویر
پاگدار روستایی در جنوبی ترین نقطه استان کرمان است، محرومیت چنان در این خطه گسترش یافته که ساکنان آن حتی از امکانات اولیه زندگی همچون آب آشامیدنی و جاده بی‌بهره‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، شهرستان فاریاب یکی از جنوبی‌ترین مناطق استان کرمان است که همچنان با محرومیت های وسیعی دست و پنجه نرم می‌کند، نبود آب آشامیدنی و جاده‌های مناسب برای رفت و آمد تنها گوشه کوچکی از این محرومیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

پاگدار روستایی در جنوبی ترین نقطه استان کرمان است که پیشه مردم آن کشاورزی و کارگری بوده و ساکنان آن از امکانات اولیه زندگی همچون آب آشامیدنی و جاده بی بهره‌اند.

,

, ,
با وجود آنکه این روستا تنها ۶ کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد اما بی مهری مسئولان چنان بر سر اهالی روستا سایه افکنده که حتی محروم از آبی برای آشامیدن هستند.
,
 
,
این روستا در پایین دست یکی ازبزرگترین معادن کرومیت استان کرمان قرار دارد و به منبع درآمدی برای برخی اشخاص در کشور تبدیل شده است اما مردمان این دیار خود بی بهره از امکانات اولیه زندگی هستند.
,
 
,
, ,
 
,
اکنون ۴۱ سال از پیروزی انقلاب می گذرد، در این مدت برکات فراوانی به واسطه انقلاب و نظام اسلامی شامل حال مردم در سراسر کشور شده است، اما چرا مسئولان نسبت به مردم ولایت مدار این خطه که در تمامی صحنه های مهم پشتیبان انقلاب و ولایت بوده اند، بی توجه هستند؟
,
 
,
 فیلم‌ ذیل درد ودل مردم آن دیار با امام جمعه  و فرمانده سپاه شهرستان است و تنها گوشه ای از مشکلات اهالی این روستا را به تصویر کشیده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه