اخبار داغ

سریال تکراری قطعی آب شرب در روستاهای دهگلان

سریال تکراری قطعی آب شرب در روستاهای دهگلان
اکثر روستاهای شهرستان دهگلان بیشتر از 10 سال است با کمبود و قعطی آب شرب دست به گریبانند و چشم انتظار وعده های داده شده برای حل این مشکل هستند. تاکنون این وعده ها جامه عمل به خود ندیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، با توجه به اینکه شهرستان دهگلان از منابع آبی زیر زمینی غنی و 3 سد در اطراف شهرستان برخوردار است اکثر روستاهای آن و حتی شهرهای دهگلان و بلبان آباد نیز از کمبود و قطعی آب شرب رنج می برند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی, با توجه به اینکه شهرستان دهگلان از منابع آبی زیر زمینی غنی و 3 سد در اطراف شهرستان برخوردار است اکثر روستاهای آن و حتی شهرهای دهگلان و بلبان آباد نیز از کمبود و قطعی آب شرب رنج می برند.,

 با توجه به اینکه مردم ساکن روستاهای شهرستان اکثرا دامدار و یا کشاورز هستند در اکثر فصول سال خصوصا در تابستان همیشه با قطعی آب شرب مواجه بوده و هر بار وعدهای بر آورد نشده از سوی مسئولان ذیربط به مردم روستاها داده شده که تاکنون این وعدها تحقق نیافته است.

,

 در حالی که روستاهای شهرستان دهگلان از کشاورزی غنی برخوردار است و در زمینه کشاورزی قطب تولید و چهارمین تولیدکننده گندم استان و در زمینه دامداری و دیگر محصولات کشاورزی در استان و کشور حرف برای گفتن دارد متاسفانه مورد بی توجهی و وعده های تحقق نیافته قرار گرفته است.

,

, ,

شهرستانی محرومی که در همه زمینه ها نیاز به توجه دارد اما دست خوش وعده ها تو خالی قرار گرفته است که در هیچ دوره ای از تغییرات نماینده، شورا و دیگر مسئولان مشکلات حل نشده است و وعده ها هنوز به قوت خود باقی است.

,

 در این فصل از سال و در حال حاضربنا به گفته ساکنان روستاهای سرنجیانه با 500 خانوار، روستای گردمیران سفلی با 400 خانوار، روستای چاغرلاغ با بیش از 100 خانوار و روستاهای رامول و گزگزاره با بیش از 100 خانوار و روستای اسلمزز با حدود 40 خانوار و روستاهای کچیگرد و بایتمبر با بیش از 60 خانوار با قطعی و کمبود آب شرب مواجه هستند که متاسفانه تاکنون هیچگونه اقدامی برای حل این معضل انجام نشده است.

,

 روزی نیست که صدای مردم روستاهای این شهرستان از کمبود و قطعی آب از طریق رسانه به گوش مسئولان نرسد اما متاسفانه هیچ اقدامی تاکنون صورت نگرفته است.

,

, ,

البته قطعی و کمبود آب شرب این شهرستان تنها مروبط به روستاهای نیست بلکه شهر بلبان آباد هم با این معضل قطعی و کمبود آب شرب دست به گریبان است شهری که در همه زمینه محرومتر از شهر دهگلان است.

, البته قطعی و کمبود آب شرب این شهرستان تنها مروبط به روستاهای نیست بلکه شهر بلبان آباد هم با این معضل قطعی و کمبود آب شرب دست به گریبان است شهری که در همه زمینه محرومتر از شهر دهگلان است.,

 هر ساله در ایام انتخابات نامزدها با وعده های انتخابات برای جمع آوری رای و راه یافتن به مجلس به مردم شهرستان خصوصا روستاها وعده می دهند اما زمانی به مجلس راه می یابند دیگر نه مردم را می شناسند و نه در فکر حل مشکلات هستند و در کارنامه عملکردی خود دم از خدمت در استانهای شمالی و جنوبی و مرکز کشور می زنند در حالیکه نماینده ای که با رای مردم دو شهرستان انتخاب شده نباید مردم خود را به امان خدا راه کند و عمکلرد خود را خدمت در دیگر استانهای کشور مایه افتخار بداند در حالیکه مردم حوزه انتخابیه خودش زیر آوار مشکل در حال دفن شدن است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه