اخبار داغ

چند روز دیگر تا انتخابات مجلس؛

مردم کردستان چه انتظاری از نماینده های مجلس شورای اسلامی دارند؟

مردم کردستان چه انتظاری از نماینده های مجلس شورای اسلامی دارند؟
تنها یک هفته به روز انتخابات باقی مانده است و کاندیداهای حضور در مجلس شورای اسلامی باید با توجه به خواسته های مردم به دنبال کمک به عمران و آبادانی استان و توسعه اقتصادی آن باشند و برنامه های خود را در این خصوص اعلام نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، انتخابات نقش تاثیرگذاری بر آینده هر کشور و جامعه ای دارد و در ایران اسلامی نیز انتخابات از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و انتخابات مجلس شاید بیشتر از دیگر انتخابات ها مورد توجه باشد آنگونه که امام راحل فرموده اند"مجلس در راس امور است " و این اهمیت آن را دوچندان می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی،,

بر همین اساس به میان مردم شهر قروه آمدیم و در گفتگو با مردم خواسته ها و انتظارات آنان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بخصوص نماینده منتخب این شهرستان را جویا شدیم.

,

یکی از همشهریان ما در این گفتگو اظهار داشت: نماینده مجلس باید شرایط شهر و استان خود را درک کند و با آگاهی نسبت به وضعیت مردم پا به مجلس بگذارد.

,

وی افزود: نماینده باید احساس مسئولیت داشته باشد و تلاش کند تا مشکلات مردم را برطرف کند.

,

, ,

این شهروندقروه ای ادامه داد: این موضوع که نماینده طرفدار کدام حزب و جناح سیاسی باشد برای ما اهمیت ندارد و تنها موضوع مهم این است که نماینده به دنبال خدمت به مردم باشد.

,

یکی دیگر از شهروندان قروه ای نیز در گفتگو با خبرنگار ما با گلایه از وضعیت اشتغال جوانان، اظهار داشت: چرا باید وضعیت اشتغال جوانان این منطقه به گونه ای باشد که در یک خانه چند جوان بیکار حضور داشته باشند؟

,

, ,

وی ادامه داد: پس نقش نماینده چیست اگر نتواند به وضعیت اشتغال جوانان سر و سامان دهد؟

,

این شهروند قروه ای افزود: ما انتظار داریم نماینده ای که در مجلس حضور دارد بتواند در رشد اقتصادی منطقه نقش مهمی ایفا کند و شرایط این شهر را تغییر دهد.

,

دیگر شهروند قروه ای نیز در این گفتگو گفت: نماینده باید از حق و حقوق مردم دفاع کند و به دور از انفعال با قدرت در مجلس شورای اسلامی نظرات و درخواست های مردم را مطرح نماید.

,

, ,

وی به توسعه بخش کشاورزی اشاره نمود و افزود: ما دارای صنعتی که بتوانیم محصولات کشاورزی را از طریق آن فرآوری کنیم نیستیم و نماینده ما باید توجه زیادی به این موارد داشته باشد.

,

در این میان یکی از بازاریان نیز نظرات خود را اینگونه بیان داشت: نماینده شهرستان باید برای توسعه و پیشرفت شهرستان برنامه داشته باشد.

,

وی افزود: نماینده ای که دارای برنامه قوی و تیم مدیریتی توانمند باشد می تواند رشد و پیشرفت شهر و شهرستان را رقم بزند.

,

, ,

دیگر شهروندان قروه ای نیز در گفتگوهایی جداگانه با خبرنگار ما به اهمیت انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره داشتند و دغدغه های خود را در این خصوص بیان کردند؛ اما هم اکنون تنها یک هفته به روز انتخابات باقی مانده است و کاندیداهای حضور در مجلس شورای اسلامی باید با توجه به خواسته های مردم به ذنبال کمک به عمران و آبادانی شهرستان و توسعه اقتصادی آن باشند و برنامه های خود را در این خصوص اعلام نمایند.

,

امید آنکه در روز دوم اسفند ماه کاندیدایی که شایسته خدمت صادقانه به مردم باشد به عنوان نماینده منتخب مردم برگزیده شود.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه