اخبار داغ

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه:

عزت و آبروی کشور از مقاومت مادران است

عزت و آبروی کشور از مقاومت مادران است
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: مقاومت مادران و خانواده‌های شهدا به این کشور عزت و آبرو بخشیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز سردار ناصر باباخانی امروز شنبه در هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت استان کرمانشاه که در سالن همایش اداره کل حفظ آثار استان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایستادگی شما خانواده‌های معظم شهدا چه در دوران دفاع مقدس چه انقلاب و پس از آن و تاکنون تغییر نکرده است و با همان اراده و اعتقاد راستین مسیر ولایت را ادامه می‌دهید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز ,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه افزود: مقاومت مادران و خانواده‌های شهدا به این کشور عزت و آبرو بخشیده است.

,

این مسئول خانواده شهدا را نماد مقاومت و استواری و الگویی برای جامعه دانست و گفت: بر همه ما لازم است که ایستادگی و مقاومت شهدا و صبر و استقامت خانواده‌های آنها را نسل به نسل منتقل کنیم تا مورد غفلت واقع نشوند.

,

سردار باباخانی خاطر نشان کرد: خانواده‌های شهدا و ایثارگران با درس استقامت و مقاومت که از ائمه اطهار (ع) و عاشورای حسینی و حضرت زینب (س) آموخته‌اید از فرزندانتان که مهم‌ترین سرمایه‌های هر خانواده‌ای به شمار می آیند، به خاطر اسلام و دفاع از حریم ولایت گذشته‌اید.

,

وی ادامه داد: امروز به برکت خون شهدا، خداوند سیلی محکمی به صورت استکبار زده و نتیجه آن امنیت و آرامش بی مثالی است که در کشور ما حاکم شده است.

,

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه داشت: خانواده‌های شهدا بر عزت و سربلندی و افتخار ابدی را به کشور ما عطا فرموده‌اند و اسوه صبر و مقاومت ایران اسلامی هستند لذا بر همه ما لازم است که همواره آنها را تکریم کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه