اخبار داغ

رئیس کل دادگستری استان زنجان:

رسیدگی به پرونده فساد برخی سازمان‌ها به‌زودی آغاز می‌شود

رسیدگی به پرونده فساد برخی سازمان‌ها به‌زودی آغاز می‌شود
رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به بررسی پرونده‌های فساد در استان گفت: رسیدگی به پرنده فساد برخی سازمان‌ها را به زودی آغاز می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به روند مبارزه با فساد توسط قوه قضاییه، اظهار کرد: قوه قضاییه در برخورد با فساد مصمم است و این کار به خصوص در دوره تحول قوه قضاییه باجدیت دنبال می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی با بیان اینکه رئیس قوه قضایی برخورد با فساد را به عنوان یک اولویت در دوره تحول عنوان کرده اند، ابراز کرد: امروز برخورد با فساد تبدیل به مطالبه عمومی و یک باور حقیقی شده است.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در برخورد با فساد، تصریح کرد: رهبری در دوره های قبل هم در برخورد با فساد تاکید داشتند.

,

وی با بیان اینکه امروز قوه قظاییه پرچم دار مبارزه با فساد است، عنوان کرد: دستگاه قضایی استان هم به تبعیت از سیاست های کلان قوه قضاییه در موضوع برخورد با فساد مصمم است.

,

حجت الاسلام صادقی نیاری با اشاره به تشکیل پرونده هایی در برخورد با فساد در مدت کوتاه مسئولیتی ایشان در استان زنجان، ادامه داد: پرونده هایی را در استان زنجان در مبارزه با فساد شروع کردیم که در گذشته نظیر نداشت و این هم از نظر کیفیت نوع عمل ارتکابی و هم از نظر میزان افرادی که تحت پیگرد قرار گرفتند بی نظیر بوده است.

,

وی با بیان اینکه شاید برخی ها باور نمی کردند که دستگاه قضایی بتواند سراغ برخی افراد و سازمان‌ها برود، افزود: در برخورد با فساد که امسال در استان زنجان صورت گرفت شاهد برخورد در حوزه بازرگانی و اقتصادی، مدیریت شهری توسط دسگاه قضایی استان بودیم.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه دستگاه قضایی در برخورد با فساد بدون ملاحضه، اغماض، بدون توجه به فشارهای جانبی، بدون توجه به تهدید و تطمیع با قوت به این پرونده ها رسیدگی میکند ابراز کرد: این پرونده ها آخرین نخواهد بود اما ما انتظار داریم این پرونده ها آخرین باشد.

,

وی با اشاره به صحبت های رئیس قوه قضاییه، خاطرنشان کرد: کسانی که دستی در فساد دارند خودشان را برای محاکمه آمده کنند.

,

حجت الاسلام صادقی نیارکی با بیان اینکه انتظار ما این است که مسئول در جمهوری اسلامی از نوع مسئول باشد نه خائن تصریح کرد: در جمهوری اسلامی خود مسئول باید از فساد فاصله بگیرد و اگر کسانی که باید خدمتگذار باشند و به مردم به عنوان ولی نعمت نگاه کنند؛ از فساد فاصله نگیرند ما سراغ آنها خواهیم رفت.

,

وی با بیان اینکه ما بیکار نمی نشینیم، عنوان کرد: در پرونده شهرداری و برخی از سازمان هایی که در حوزه زمین و اقتصاد فعالیت می کنند جای تاسف دارد که  مسئول به جای اینکه به این جایگاه به عنوان فرصتی برای خدمت نگاه کند به عنوان اینکه یک مدتی مسئولیت را در اختیار دارد و باید غارت و خیانت کند، نگاه می‌کند.

,

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه تعداد پروده هایی که در دست رسیدگی داریم قابل توجه بوده و تعداد قابل توجهی از مسئولان شهرداری در بازداشت دستگاه قضایی استان هستد خاطر نشان کرد: به این پرونده ها با سرعت، دقت، رعایت جوانب احتیاط و رعایت قوانین رسیدگی میکنیم.

,

وی با بیان اینکه چندین پرونده مبارزه با فساد در سایر سازمان ها در دست اقدام است افزود: رسیدگی به این پرونده ها را هم به زود آغاز می کنیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه