اخبار داغ

در جلسه شورای اداری سرخس عنوان شد؛

ملتِ با بصیرت ایران حماسه سیاسی دیگری در انتخابات رقم می‌زنند

ملتِ با بصیرت ایران حماسه سیاسی دیگری در انتخابات رقم می‌زنند
فرماندار سرخس با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه گفت: ملت ایران با بصیرت خود باید حماسه سیاسی دیگری را در انتخابات دوم اسفندماه رقم بزنند و قطعاً برنده انتخابات دوم اسفندماه امسال ملت ایران و بازنده آن آمریکا، صهیونیست و دشمنان ملت ایران هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، حجت‌الاسلام محمد بختیاری، امام‌جمعه سرخس در جلسه شورای اداری سرخس که صبح امروز در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ملت ایران عمق بصیرت خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت کردند و بار دیگر به دشمن نشان دادند که بعد از گذشت ۴۱ سال از عمر انقلاب به‌هیچ‌عنوان خسته نشده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

مسئولیت‌ها باید به افراد پاک دست واگذار شود

, مسئولیت‌ها باید به افراد پاک دست واگذار شود, مسئولیت‌ها باید به افراد پاک دست واگذار شود,

امام‌جمعه سرخس مهم‌ترین درس زندگی حضرت زهرا (س) را درس بصیرت و ولایتمداری و ماندن پای ولایت دانست و خاطرنشان کرد: هرکسی پای ولایت بماند هم به وظیفه خودش عمل کرده و هم عاقبت‌به‌خیر می‌شود.

,

وی با اشاره به وصیت‌نامه شهید سردار سلیمانی تصریح کرد: نباید به بهانه سلیقه‌های سیاسی، قرآن و ارزش‌ها فدا شوند، فقط برای اینکه حزبمان بالا برود.

,

حجت‌الاسلام بختیاری اضافه کرد: در هر جناح سیاسی که هستیم باید اعتقاد عملی به ولایت‌فقیه داشته باشیم و اصول اساسی اسلام را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

,

امام‌جمعه سرخس با تأکید بر اینکه در نظام اسلامی مسئولیت‌ها باید به افراد پاک دست واگذار شود، افزود: مسئولیت‌ها را در نظام اسلام باید به کسانی واگذار کنیم که از اشرافی گری دوری کرده و پاک دست باشند.

,

وی با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه بیان کرد: ملت ایران با بصیرت خود باید حماسه سیاسی دیگری را در انتخابات دوم اسفندماه که یک امتحان دیگر است، نشان بدهند.

,

تمامی امکانات برای حضور حداکثری مردم سرخس در انتخابات فراهم است

, تمامی امکانات برای حضور حداکثری مردم سرخس در انتخابات فراهم است, تمامی امکانات برای حضور حداکثری مردم سرخس در انتخابات فراهم است,

محمدرضا رجبی مقدم، فرماندار سرخس در ادامه با تسلیت چهلمین روز شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: زندگی این سردار دل‌ها امروز به یک مکتب تبدیل شده است.

,

وی بصیرت و اخلاص و کار برای خدا را از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی عنوان کرد و افزود: خدا خواست که امروز این سردار و مکتب او جهانی شود.

,

فرماندار سرخس در ادامه با تأکید بر اینکه شهرستان سرخس در دهه فجر امسال در افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های ارزشمند در استان پیشتاز بود‌، تصریح کرد: رصد پروژه‌های عمرانی بلافاصله از سوم اسفندماه و بعد از انتخابات در شهرستان شروع می‌کنیم و مدیران باید همت کنند تا ریال به ریال اعتبارات در شهرستان جذب و هزینه شود.

,

رجبی مقدم با اشاره به اینکه تمامی امکانات برای حضور حداکثری مردم سرخس در انتخابات در این شهرستان فراهم شده است، افزود: قطعاً برنده انتخابات دوم اسفندماه امسال ملت ایران و بازنده آن آمریکا، صهیونیست و دشمنان ملت ایران هستند.

,

افزایش یک و نیم برابری پزشکان متخصص در بیمارستان عمومی سرخس

, افزایش یک و نیم برابری پزشکان متخصص در بیمارستان عمومی سرخس, افزایش یک و نیم برابری پزشکان متخصص در بیمارستان عمومی سرخس,

در ادامه دکتر حمیدرضا سالاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس با ارائه گزارشی از اقدامات این شبکه با اشاره به اینکه تابستان امسال بخش دیالیز بیمارستان لقمان سرخس افتتاح شد، گفت: در دهه فجر امسال سیستم گرمایشی این بخش راه‌اندازی شد و دستگاه‌های دیالیز جدید که خریداری شده بود وارد شهرستان شد.

,

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه ۶ دستگاه دیالیز به ارزش یک و نیم میلیارد تومان خریداری و این بخش تجهیز شد.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس همچنین از تجهیز بیمارستان لقمان سرخس به دستگاه «سی آر ام» خبر داد و تصریح کرد: پیرو سفر امسال معاون وزیر بهداشت به شهرستان و مصوباتی که این سفر داشت، چندین بار به وزارتخانه مراجعه داشتیم که در نتیجه «رادیولوژی دیجیتال» نیز بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد تومان خریداری و وارد شهرستان شد؛ البته نصب این دستگاه نیازمند مجوزهایی است که پیگیر آن هستیم.

,

سالاری با اشاره به اینکه دستگاه امحای زباله بیمارستان اسقاطی است، افزود: دستگاه جدید امحای زباله به ارزش ۳۱۰ میلیون تومان خریداری شده که برای راه‌اندازی آن باید صبور باشیم.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان سرخس با بیان اینکه امروز همه تخصص‌های پزشکی را در شهرستان داریم، اظهار داشت: متخصصان ما امروز نسبت به گذشته یک و نیم برابر شده است.

,

وی با اشاره به اینکه دو پانسیون در حال ساخت در شهرستان داریم، تصریح کرد: با تلاش مجموعه همکارانمان در شبکه بهداشت و درمان شهرستان توانستیم موافقت‌نامه تجهیز بیمارستان عمومی شهرستان به دستگاه «سی‌تی‌اسکن» را هم بگیریم.

,

سالاری در پایان مهم‌ترین مشکل بیمارستان عمومی سرخس را کمبود نیروی خدمات و پرستار عنوان کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه