اخبار داغ

چرا ربع سکه بیشتر از طلا گران شد؟

چرا ربع سکه بیشتر از طلا گران شد؟
آخرین قیمت سکه در بازار چقدر است؟ بازار سکه در هفته پیش‌رو با چه قیمتی کار خود را شروع خواهد کرد و مناسبت روز مادر تاثیری بر این بازار دارد؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در آخرین روز هفته، سکه تمام بهار آزادی نیز در واکنش به افت قیمت دلار راه کاهشی را در پیش گرفت و ۴۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سکه , دلار ,

در آخرین ساعات روز پنج شنبه، بر اساس گزارش سایت اتحادیه سکه و جواهر، هر سکه تمام بهار آزادی در بازار آزاد با قیمت ۵ میلیون و ۷۵ هزار تومان به فروش می‌رسید.

, سکه , سکه , بازار ,

به‌رغم افت قیمت سکه تمام بهار آزادی و دلار، روز پنج شنبه، وقت درخشش ربع سکه بود. ربع سکه در آخرین روز هفته، ۱۵ هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و به بهای یک میلیون و ۶۲۰ هزار تومان رسید.

, سکه ,

با ثبت این رشد میزان بازدهی ربع سکه به بالای ۵ درصد رسید که بیشتر از دلار و سایر انواع سکه بود.

, دلار ,

به گفته بیشتر فعالان، دلیل رکوردزنی ربع سکه نزدیک شدن به روز مادر و افزایش تقاضا به این مناسبت بود. یکی از فعالان قدیمی بازار عنوان کرد، پیش‌تر افراد در آستانه روز مادر اقدام به خرید سکه تمام می‌کردند، ولی در دو سال اخیر با توجه به کاهش قدرت خرید، سکه‌های کوچک‌تر در بازار در مناسبت‌های خاص متقاضی بیشتری پیدا می‌کنند. نیم سکه نیز در هفته گذشته ۵/ ۲ درصد افزایش قیمت را به ثبت رساند، حال آنکه رشد سکه امامی ۲/ ۲ درصد بود.

, بازار ,

sekkennw1.jpg

, sekkennw1.jpg,

منبع: دنیای اقتصاد

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه