اخبار داغ

فرماندار اصفهان:

130 داوطلب از شهرستان اصفهان در انتخابات رقابت می‌کنند

130 داوطلب از شهرستان اصفهان در انتخابات رقابت می‌کنند
فرماندار اصفهان گفت: پس از بررسی های صورت گرفته و انصراف برخی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حال حاضر 130 داوطلب می توانند در عرصه انتخابات و رقابت سالم شرکت نمایند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به لحاظ شرایط فعلی کشور و توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام، از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است و همگان باید در این راستا هوشمندانه عمل کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

فرماندار اصفهان افزود: حضور پرشور مردم پای صندوق های اخذ رأی و انتخاب اشخاص اصلح و نمایندگان توانمند، نقش های پلید دشمنان را برملا ساخته و زمینه اعتلاء و توسعه کشور را فراهم می نماید.

,

وی تصریح کرد: پس از بررسی های صورت گرفته و انصراف برخی داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در حال حاضر 130 داوطلب می توانند در عرصه انتخابات و رقابت سالم شرکت نمایند.

,

شایان ذکر است، تعداد داوطلبان انتخابات مجلس  شورای اسلامی در روزهای آینده ممکن است به دلیل انصراف آنان از حضور در انتخابات، کاهش یابد و این آمار تغییر خواهد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه