اخبار داغ

استاندار زنجان:

طرح انتقال پسماند «روی» به مرحله خوبی رسیده است

طرح انتقال پسماند «روی» به مرحله خوبی رسیده است
استاندار زنجان در مورد اجرای طرح انتقال پسماند روی در زنجان گفت: طرح انتقال پسماند روی به جای خوبی رسیده و در حال حاضر منتظر قانونی شدن طرح انتقال هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; فتح اله حقیقی امرور در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان با اشاره به اینکه موضوع تعیین تکلیف پسماند در استان زنجان به جای خوبی رسیده است اظهار کرد: امیدوارم نتایج این اقدامات خوب باشد و در حال حاضر نیز منتظر قانونی شدن طرح انتقال پسماند هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با اشاره به اینکه در سالجاری نسبت به برگرداندن واحدهای تولیدی به چرخه تولیدی خوب عمل شده است تصریح کرد: شاخص‌های بحث بیمه بیکاری و بیکاری اجباری در استان نیز نشان دهنده تعطیل نشدن واحدهای تولیدی است.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در برخی جا‌ها نیز نقص داشتیم و از برخی بخش‌ها انتظاراتی داشتیم که برآورد نشده است عنوان کرد: در موضوع آموزش و آماده سازی مدارس انتظار زیادی در سطح داشتیم تا حرکت‌های فوق‌العاده‌ای انجام شود.

,

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم زنجان در حماسه 22 بهمن ماه امسال افزود: مردم زنجان حماسه ماندگاری را آفریدند و حضور پرصلابتی داشتند.

,

حقیقی در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات در روز دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در استان زنجان برگزار می‌شود ابراز کرد: انتخابات مهمی رو در پیش رو داریم.

,

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات در داخل به ویژه در عرصه بین‌المللی اثر گذار خواهد بود افزود: براساس فرمایش امام راحل نیز انقلاب اسلامی در سایه وحدت به پیروزی رسید و از ابتدای تا به امروز با اتحاد و همبستگی به اینجا رسیدیم.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه ما ایرانی‌ها در مقابله با اسکتبار یک واحد هستیم افزود: مقام معظم رهبری نیز در سال 94 اتحاد و انسجام را شعار سال نامگذاری کردند و موضوع اتحاد و انسجام را نیز در فرمایشاتشان همواره مورد تاکید قرار می‌دهند.

,

وی با اشاره به اینکه کشور ما در ادامه پیروز‌ها در عرصه‌های مختلف نیاز به وحدت و انسجام و مشارکت‌های مردمی دارد افزود: قدرت و منافع ملی در سایه اتحاد و انسجام مردم اتفاق افتاده است.

,

حقیقی با بیان اینکه همه ما در دفاع از منافع ملی ید واحده هستیم افزود: پیشرفت انقلاب و توسعه کشورمان با این اتحاد ایجاد شده است.

,

استاندار زنجان افزود: دشمنان انقلاب مدعی هستند که وحدت بین ملت ایران وجود ندارد و می‌خواهند به افکار ما رسوخ کرده و نگذارند منافع خودمان را به درستی تشخیص دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه همه ما در قبال انقلاب مسئولیت داریم افزود: همه ما وظیفه داریم از کیان انقلاب حمایت کنیم و انتخابات نیز مظهر قدرت و اقتدار مردم است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه برای سیلی زدن به دشمن باید با شکوه بیشتری در انتخابات حضور پیدا کنیم ابراز کرد: هیچ کس در انتخابات نباید تماشاچی باشد.

,

وی با تاکید براینکه از همه حاد مردم به ویژه نخبگان انتظار هست که در انتخابات حضور پیدا کنند افزود: همه مدیران استانی نیز در روز انتخابات باید در استان باشند و هیچ مدیری نباید از استان خارج شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه