اخبار داغ

انفاق خانواده اسدآبادی؛

اهدای اعضای بدن دختر ۱۲ ساله اسدآبادی به بیماران نیازمند

اهدای اعضای بدن دختر ۱۲ ساله اسدآبادی به بیماران نیازمند
خانواده مرحومه زهرا فلاح با موافقت اهدا چهار عضو بدن دختر ۱۲ ساله‌شان، به بیماران نیازمند زندگی بخشیدند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ روز گذشته و در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اعضای بدن دختری به نام زهرا(محنا) فلاح که تنها ۱۲ سال داشت و اصالتا” اسدآبادی بود، به زندگی چند تن بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

این دختر ۱۲ ساله اسدآبادی براثر خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده و در تهران بستری بود که با موافقت خانواده این مرحومه چند بیمار زندگی دوباره گرفتند.

,

لیلا جمالی مادر مرحومه زهرا فلاح، در حاشیه تشییع پیکر او با اشاره به آیه ای از قرآن کریم در مورد انفاق، گفت: خداوند می فرماید مؤمنی که جان و مالش را در راه خداوند بدهد، بهشت را نصیب او می کند و بنده هم با اهدای اعضای بدن دخترم او را در راه امام زمان به حضرت فاطمه(س) سپردم.

,

وی با بیان اینکه بنده درس قرآن، دینی و عربی تدریس می کنم و ۳۰ سال است که به بچه های دیگران می گویم در راه خداوند انفاق کنید، افزود: بنده که چیزی نداشتم در راه خداوند انفاق کنم، حال دختر عزیزم و پاره تنم را در راه خداوند انفاق کردم.

,

مادر این اهداکننده عضو بدن، با بیان اینکه من یک مادر دلشکسته ام و با اهدای اعضای بدن دخترم خواستم دل مادرانی که فرزندانشان نیاز به یک عضو بدن دارند، نشکند، افزود: دختر عزیزم را به فاطمه زهرا س سپردم و خوشحالم که مادرانی از سلامتی فرزندانشان خوشحال می شوند، اگرچه برای خودم سخت است و باید صبور باشم.

,

وی با بیان اینکه دخترم زهرا بسیار بخشنده بود و هرگاه کسی به منزلمان می آمد، وسایلش را به آنان می داد، گفت: دختر گلم آدم این دنیا نبود و او را به امام زمان(عج) سپردم.

,

زهرا فلاح پانزدهمین اهدا کننده عضو استان همدان در سالجاری

, زهرا فلاح پانزدهمین اهدا کننده عضو استان همدان در سالجاری, زهرا فلاح پانزدهمین اهدا کننده عضو استان همدان در سالجاری,

مدیرعامل انجمن اهدای عضو استان همدان در حاشیه تشییع پیکر این اهداکننده عضو اسدآبادی، با بیان اینکه زهرا فلاح به دنبال خونریزی مغزی، دچار مرگ مغزی شده و در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران، بستری بود، اظهار کرد: خانواده این بیمار با رضایت اهدای اعضای بدن دخترشان در واقع کار سخاوتمندانه و ایثارگری انجام دادند و به چند نفر عمر دوباره بخشیدند.

,

مجید حمیدی با بیان اینکه این خانواده چهار عضو حیاتی دخترشان را شامل قلب، کلیه، کبد و پانکراس اهدا کردند، افزود: زهرا فلاح پانزدهمین اهدا کننده عضو استان همدان در سالجاری هستند که از ابتدای امسال ثبت شد.

,

وی خاطرنشان کرد: اهداکنندگان عضو در سال های مختلف به لحاظ رتبه بندی متفاوت هستند و به ترتیب ملایر، نهاوند، اسدآباد و کبودرآهنگ رتبه برتر را در این زمینه دارا هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه