اخبار داغ

سردار ریحانی:

سپاه جایگاه اثرگذاری در محور مقاومت دارد /خانواده باید محیط بندگی خداوند متعال باشد

سپاه جایگاه اثرگذاری در محور مقاومت دارد /خانواده باید محیط بندگی خداوند متعال باشد
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)استان کرمانشاه گفت: در محور مقاومت سپاه توانسته است جایگاه اثرگذار و سرنوشت سازی داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از مرصادنیوز,  جشن بزرگ «همسران فاطمی» امروز شنبه با حضور برخی از مسئولان استانی و نیز جمعی از بانوان کرمانشاهی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

 

,

سپاه جایگاه اثرگذاری در محور مقاومت دارد

, سپاه جایگاه اثرگذاری در محور مقاومت دارد,

سردار بهمن ریحانی امروز شنبه در مراسم جشن همسران فاطمی با گرامیداشت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، اظهار داشت: امروز مکتب اسلام برگرفته از ذریه حضرت فاطمه (س) در حال فراگیر شدن در سراسر دنیا است.

, س), ذریه, س),

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: آیات و روایات فراوانی در شأن حضرت زهرا (س) گفته شده است که اگر ساعت‌ها در شأن این بانوی بزرگ اسلام حرف بزنیم نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

, ص), س),

وی خاطر نشان کرد: بسیاری از حماسه‌هایی که در دوران دفاع مقدس رقم خورد مرهون از خودگذشتگی مادران و زنانی است که فرزندان و همسران خود را روانه جبهه‌ها کردند تا از آب و خاک کشور دفاع کنند و به دشمنان اجازه تعرض به کشور را ندهند.

,

سردار ریحانی نقش زنان را در کسب موفقیت‌های کشورمان بسیار پررنگ ارزیابی کرد و بیان داشت: چهل سال است که دشمنان برای ام القرای جهان اسلام هزینه می‌کنند اما در محور مقاومت، سپاه توانسته است جایگاه اثرگذار و سرنوشت سازی داشته باشد و لذا همواره مورد تهدید و تحریم قرار می‌گیرد.

, ام, القرای,

وی با اشاره به شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمنان، فرماندهان بزرگ ما را ترور می‌کنند تا بتوانند محور مقاومت ما را کند کنند اما به حمد خدا و ثمره خون این بزرگواران می‌بینیم روز به روز بر عظمت و قدرت اسلام افزوده می‌شود.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: محور انگیزه و تلاش و فضای معنوی خانواده‌ها توسط مادران و همسران شکل گرفته و گسترش یافته است.

, ص),

وی گفت: امروز توجه به تربیت فرزندان در رأس کارهای جهادی قرار گرفته است که این مهم توسط مادران و همسران باید انجام بگیرد.

,

 

,

خانواده باید محیط بندگی خداوند متعال باشد

, خانواده باید محیط بندگی خداوند متعال باشد,

حجت الاسلام شمس الله جلیلیان امروز شنبه در جشن همسران فاطمی تشکیل خانواده را از آیات محکم الهی دانست و اظهار داشت: خانواده باید محیط بندگی خدا ریاضت و تربیت باشد.

, الاسلام,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: اگر این سه امر در خانواده‌ها محقق شد یک خانواده موفق خواهیم داشت.

, ص),

وی گفت: زن باید در خانواده هنر نمایی کند و هنر محیط خانواده را به محیط بندگی خدا تبدیل کرده و محیطی صمیمی در خانواده ایجاد کند، همانگونه که پیامبر اکرم (ص) فرمود ایجاد فضای صمیمی در خانواده از عبادت و اعتکاف در مسجد النبی برتر است.

, ص), النبی,

حجت الاسلام جلیلیان خاطرنشان کرد: محیط خانه را باید به یک محیط ریاضت و خودسازی تبدیل کنیم چراکه یکی از بهترین مکان‌ها برای مبارزه با نفس محیط خانواده است.

, الاسلام,

وی در ادامه به حدیثی از پیامبر اکرم اشاره کرد و بیان داشت: خداوند از زنانی که بر فقر شوهر صبر کنند، مهریه خود را ببخشند و بر اخلاق تند شوهر صبور باشند عذاب قبر را بر خواهد داشت.

,

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش خواستار حضور پررنگ مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی شد و گفت: تمام هدف دشمن این است که حضور مردم در عرصه انتخابات را کمرنگ کنند لذا مردم با حضور پرشور خود در انتخابات سیلی محکم دیگری بر دشمنان وارد کرده و پشتیبانی خود را از ولایت بار دیگر اعلام کنند.

, ص),

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه