اخبار داغ

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی:

مجلس قوی مولفه قدرت ایران است/ راهی جز ایستادگی نداریم

مجلس قوی مولفه قدرت ایران است/ راهی جز ایستادگی نداریم
دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی با اشاره به آخرین اقدام آمریکایی ها در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: رئیس جمهور آمریکا با این اقدام نشان داد که تنها به فکر ضربه زدن به ملت ایران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمد حسینی در گفتگو با راه آرمان؛ با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص ایستادگی جمهوری اسلامی در برابر تلاش رسانه‌های غربی جهت ایران هراسی و قانع کردن ملت ایران به‌ منظور کوتاه آمدن در مقابل آمریکا گفت: سابقه ظلم و تعدی آمریکا به ملت ایران از کودتای 28 مرداد سال 1332 شروع و تا پیروزی انقلاب اسلامی، این دولت کاملا بر ایران سلطه داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها هر اقدامی را که دلخواه خودشان بود را انجام می دادند و همچنین مردم ایران اعم از مبارزین، علما و روحانیون را سرکوب می کردند؛ آنان در دوران پیروزی انقلاب مانع انقلاب بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز توطئه‌هایی را علیه کشورمان آغاز و جنگ هشت ساله را علیه کشورمان تحمیل کردند.

,

وی با اشاره به استفاده آمریکایی‌ها و غربی‌ها از ابزار و امپراطوری رسانه ای علیه ایران ابراز کرد: آنان تلاش کردند تا چهره منفی از ملت ایران در سطح دنیا نشان دهند و ما در این مسیر راهی جز ایستادگی نداریم.

,

حسینی با بیان اینکه برخی از ابتدای انقلاب دعوت به سازش و تسلیم می کردند، افزود: در چهار دهه گذشته ثابت شده است که هر جا که کوتاه آمده ایم و از موضع ضعف عمل برخورد کرده ایم؛ آمریکایی ها روحیه زیاده طلبی بیشتری پیدا کرده اند و تلاش کردند که امتیازات بیشتری را بگیرند مانند مسئله هسته‌ای.

,

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تصریح کرد: آنهایی که خیلی به آمریکا خوشبین بودند و قضایا را ساده انگارانه تحلیل می کردند، متوجه شدند که از عقب نشینی و کوتاه آمدن نتیجه ای عاید ملت نمی شود؛ بلکه بر مشکلات روز به روز اضافه خواهد شد.

,

وی با اشاره به آخرین اقدام آمریکایی ها در ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: رئیس جمهور آمریکا با این اقدام نشان داد که تنها به فکر ضربه زدن به ملت ایران است.

,

حسینی با تأکید بر اینکه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد مقاومت بود، اظهار کرد: او توانست منطقه را وادار به عقب نشینی کند و مردم عراق و سوریه را از شر داعش و حامیان او آمریکا و رژیم صهیونیستی نجات دهد و ما هم باید قدرتمند باشیم.

,

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی تأکید کرد: کشور باید قوی باشد تا آمریکا به خود جرأت ندهد که بخواهد نسبت به مردم ایران ظلم کند و یکی از راه های قوی شدن داشتن مجلسی قوی است که این مسئله مولفه قدرت محسوب می شود؛ چرا که مجلس ضعیف نمی تواند در سیاست خارجی و در امور داخلی کشور به نفع ملت گام بردارد.

,

وی افزود: مجلس ضعیف نمی تواند در عرصه مبارزه با فساد اقدام چندانی انجام دهد؛ اما چنانچه مجلس ما 290 انسان دلسوز، متعهد، شجاع و انقلابی داشته باشد می‌توانند دولت را هم وادار به تلاش کنند تا وابستگی ما به خارج از کشور کاهش پیدا کند و تحریم ها تأثیری بر ما نداشته باشد.

,

حسینی با بیان اینکه رسانه های غربی و معاندین  تبلیغ می کنند که مردم در انتخابات حضور پر رنگ نداشته باشند و انتخابات را تحریم کنند، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری کمبودها ربطی به انتخابات و نظام اسلامی ندارد و انتخابات می تواند پایان بخش ضعف ها باشد و اشکالات را برطرف کند.

,

دبیر کل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: چنانچه مجلس قوی به وظایف خود عمل کند حتما کشور شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و امیدواریم دوم اسفند ماه مبدأ تحول در کشور باشد و نمایندگانی که دارای ویژگی های بیان شده در سخنان رهبری است به مجلس آتی راه پیدا کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه