اخبار داغ

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با دانا:

کاندیداهای نیروهای انقلاب هم اقتصاددان هستند هم اقتصادخوان/ نسل جوانی که به علم روز مسلط است در مجلس حضور یابد

کاندیداهای نیروهای انقلاب هم اقتصاددان هستند هم اقتصادخوان/ نسل جوانی که به علم روز مسلط است در مجلس حضور یابد
پیرهادی با بیان اینکه در لیست نیروهای انقلاب سعی شده از اقتصاددان های مستقل استفاده شود، گفت: بهتر است که این نسل جوان که با علم روز در ارتباط و همچنین مسلط هستند در مجلس حضور پیدا کنند.
[

«محسن پیرهادی» سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در پاسخ به پرسشی مبنی بر این که "آیا افرادی که به عنوان اقتصاددان در لیست قرار گرفته اند علم اقتصاد را هم می دانند و یا این که صرفاً درس اقتصاد را خوانده اند؟" توضیح داد: نیروهای جوانی که تحصیل کرده اند و در پژوهشگاه و دانشگاه ها فعالیت کرده اند و تدریس می کنند، این ها هم اقتصادخوان هستند و هم اقتصاددان.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با تاکید بر این که ما باید بستری برای نسل جوان فراهم کنیم تا به مجلس ورود کنند، گفت: افرادی که به عنوان اقتصاددان در این لیست حضور دارند، چهره هایی هستند که در برنامه های تلویزیونی و در برنامه های کارشناسی دعوت می شوند و همچنین از آن ها در اندیشکده های پژوهشی و علمی استفاده می شود؛ با این وجود بهتر است که این نسل جوان که با علم روز در ارتباط و همچنین مسلط هستند در مجلس حضور پیدا کنند.

,

پیرهادی در پایان گفت: با توجه به این مسئله که این اقتصاددان ها وابسته به جریان های سیاسی نبودند، به نظر نمی رسد شائبه ای راجع به ایشان مطرح باشد و افرادی هستند که به صورت مستقل فعالیت می کنند.

,

انتهای پیام/ رستمی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه