اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل خبر داد؛

افتتاح 22 خانه محروم تا پایان امسال در آمل/ مردم در همه شرایط از انقلاب دفاع کردند

افتتاح 22 خانه محروم تا پایان امسال در آمل/ مردم در همه شرایط از انقلاب دفاع کردند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل گفت:امسال 32 خانه محروم برای ساخت معرفی شد که 19 خانه افتتاح و 22 خانه باقی مانده تا پایان سال افتتاح می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جابر عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اشاره به افتتاح خانه‌های محروم در شهرستان آمل اظهار کرد: امسال ۳۲ خانه محروم برای ساخت معرفی شد که ۱۹ خانه افتتاح و ۲۲ خانه باقی مانده که تا پایان سال افتتاح می‌شود.
 
 وی با بیان اینکه سپاه و بسیج  خدمت‌رسان جامعه هستند، گفت: بعد از جنگ تحمیلی سپاه بخشی از ظرفیت خود را در خدمت‌رسانی و محرومیت زدایی ایفا کرد که خوشبختانه عملکرد خوبی داشت.
 
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل در ادامه یادآور شد: بخشی از هزینه‌های خانه‌های محروم را کمیته امداد و بخشی را مجموعه خیرین بسیج سازندگی تامین می‌کنند و خودروهای جهادی نیز خدمت رسانی دارند.
 
این مسئول هزینه خانه‌های محروم را بین ۷۰ تا ۱۰۰ میلیون عنوان کرد و افزود: ۳۰ میلیون از از طرف کمیته امداد و هزینه‌های مجمع خیرین و گروه‌های جهادی پرداخت می‌شود‌.
 
عسکری ادامه داد :همه این اتفاقات خوب هدیه مقام معظم رهبری است، تلاش نیروهای انقلابی در ارائه رفاه بیشتر برای جامعه، اثرگداری خوبی دارد.
 
وی در پایان ۲۲ بهمن امسال را متفاوت‌تر از سال‌های گذاشته دانست و خاطرنشان کرد: ۴۱ سال مردم به آب و هوا، شرایط اقتصادی و مشکلات نگاه نکردند، در همه شرایط از انقلاب حمایت کردند، به صحنه آمدند و اتفاق خوبی رقم زدند.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه