اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات بروجرد:

انصراف یک کاندیدای دیگر در بروجرد/ تعداد داوطلبان به ۳۵ نفر رسید

انصراف یک کاندیدای دیگر در بروجرد/ تعداد داوطلبان به ۳۵ نفر رسید
رئیس ستاد انتخابات بروجرد گفت: با انصراف یک کاندیدای دیگر در بروجرد تعداد داوطلبان به 35 نفر رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن بلوریان در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: از ۳۶ کاندیدای تایید صلاحیت شده در بروجرد، یک کاندیدا انصراف خود را اعلام کرد و هم اکنون تعداد کاندیداها به ۳۵ نفر رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: از این تعداد ۳۲ نفر آقا و سه نفر خانم هستند و افرادی که قصد انصراف دارند تا یک روز قبل از رای گیری می توانند انصراف خود را اعلام کنند اما در روز پنج شنبه و جمعه انصراف از نامزدهای انتخاباتی پذیرفته نمی شود.

,

رئیس ستاد انتخابات بروجرد با اشاره به اختصاص ۲۲ شعبه ویژه خواهران در بروجرد عنوان کرد: در روز رای گیری از تعداد ۲۴۳ شعبه اخذ رای در شهرستان بروجرد ۲۲ شعبه ویژه خواهران در نظر گرفته شده است.

,

وی گفت: امسال ۲۸۴ هزار نفر در شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۱۳۹ هزار و ۳۱۷ نفر آقا و ۱۴۱ هزار و ۹۸۸ نفر خانم هستند.

,

وی با اشاره به تبلیغات کاندیداها تصریح کرد: برخی از نامزدها و طرفداران آنها در مکان های غیر مجاز اقدام به تبلیغات کرده که پوسترها و بنرهای آنها از مکان های غیر مجاز جمع آوری می شود.

,

رئیس ستاد انتخابات بروجرد خاطرنشان کرد: چهار روز از تبلیغات نامزدهای انتخاباتی باقی مانده و توصیه می شود نامزدهای انتخاباتی قانون تبلیغات را رعایت کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه