اخبار داغ

از حامیان دولت رانده و از اصولگرایان مانده؛

تله قومگرایی برخی کاسبان رای بوشهر در انتخابات مجلس یازدهم

تله قومگرایی برخی کاسبان رای بوشهر در انتخابات مجلس یازدهم
افرادی که از حامیان اصلی دولت روحانی هستند امروز به دلیل ضعف در عملکرد دولت خود با نقاب وارد عرصه انتخابات شده اند تا بلکه بتوانند با دیدگاه سوری خود وارد مجلس شوند که باید از مثال شتر در خواب بیند پنبه دانه گاهی نرم و گاهی دانه استفاده کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ تب و تاب انتخابات در بسیاری از شهرهای کوچک و بزرگ استان بوشهر گرم شده است و زمزمه های حضور پر شور به اوج خود رسیده است که امید می دهد بهتر از سالهای گذشته مردم روز دوم اسفند ماه پرشور تر باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

حضور نامزدها با چهرها های و جناح های سیاسی باعث شده است تا بسیاری از مردم در نقاط مختلف وارد شور انتخاباتی شوند که نیاز است نامزدها وعده های پوچ و بی اثر به مردم ندهند و به فکر این باشند که بعداز رفتن به خانه ملت حداقل چهار سال دیگر به رای همین مردم نیاز دارند.

,

یکی از نامزدها که خود سمت های اجرایی به عنوان نماینده عالی دولت در استان بوشهر و معاون  یکی از قوا عهده دار بوده است امروز در جریان حامیان اصلی دولت روحانی قرار دارد، وی  شب گذشته در جمع مردم حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم اظهار کرده است اگر شخصیت بوشهری دارم من را حمایت کنید، در حالی که وی نزدیک به یک دهه است در پایتخت زندگی میکند و اصلا از نزدیک مشکلات مردم لمس نکرده است، که اگر لمس کرده بود قطعا با اختیاراتی که از سطح استان تا ملی داشت شرایط به گونه دیگری رقم می خورد.

,

برخی از کاندیداها در حالی که از جناح حامیان دولت روحانی هستند اما به دلیل اینکه روحانی نتوانسته امروز در جامعه محبوبیتی حتی در بین همفکران خود داشته باشد و همفکران و حامیان وی اعلام کردند لیست حمایتی نخواهند داشت، ناچارا کاندیداهای همفکر آنها در استان بوشهر خود را اصولگرا یا انقلابی معرفی کرده اند اما غافل از اینکه مردم هوشیار هستند و با بصیرت و نگاه به گذشته افراد و شرایط فعلی نامزد مورد نظر را انتخاب خواهند کرد.

,

برخی از نامزدهای انتخاباتی از تفکر ثابت شده حامیان دولت روحانی در نشست ها و محافل مختلف اعلام می کنند که بسیاری از مشکلات فعلی جامعه ربطی به دشمن ندارد بلکه دلیل همه مشکلات نا کارآمدی است، باید به این دسته از نامزدها گفت همه مردم این سخن را می دانند و قطعا به فردی رای خواهند داد که روحیه جهادی، انقلابی و ولایتمداری داشته باشد.

,

مردم برای انتخابات فرد اصلح باید توجه داشته باشند که چه کسانی در حال تبلیغ برای چه نامزدی هستند. باید گذشته و حامیان امروز نامزدها را شناخت و بعد تصمیم گرفت که آیا این کاندیدا می تواند گره گشا مشکلات مردم در خانه ملت باشد یا فقط به فکر بورسیه گرفتن برای فرزند خود در کشورهای غربی است.

,

امروز در برخی از حوزه های انتخابیه استان بوشهر افرادی دم از دفاع از حقوق مردم استان بوشهر می زنند که فرزندان آنها در کشورهای اروپایی با بورسیه دولتی در حال تحصیل هستند و خود نیز ساکن کاخ های میلیاردی در تهران است.

,

افرادی که از حامیان اصلی دولت روحانی هستند امروز به دلیل ضعف در عملکرد دولت با نقاب دیگری وارد عرصه انتخابات شده اند تا بلکه بتوانند با دیدگاه سوری وارد مجلس شوند، که باید از مثال شتر در خواب بیند پنبه دانه گاهی نرم و گاهی دانه استفاده کرد.

,

نامزدهایی که آمده اند تا با پله مردم استان بوشهر وارد خانه ملت شوند بدانند که قطعا مردم با بصیر و ولایتمدار بوشهر گرگ در پوست گوسفند تشخیص خواهند داد و چهره آنها قبلا نمایان شده است و فردی از استان بوشهر وارد کارزار خواهد شد که شاخصه های انقلاب و روحیه جهادی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه