اخبار داغ

بازیگر سریال «جلال» در گفتگو با دانا؛

قصه «جلال» نیم نگاهی به داستان بینوایان داشت/ شعار ندادیم، همه چیز ساده و روان بود

قصه «جلال» نیم نگاهی به داستان بینوایان داشت/ شعار ندادیم، همه چیز ساده و روان بود
هادی افتخارزاده بیان داشت: در خصوص نقش تمام تلاشم را کردم تا گروهبان فخاری در سه ضلعی جلال، راضیه و فخاری دیده شده و همپای آنان پیش بیاید، و فکر می کنم مردم سریال را دوست داشتند زیرا بازتابی که از آن‌ها می دیدم به خصوص مردم تبریز مثبت بود.
[

هادی افتخارزاده، بازیگر نقشِ گروهبان فخاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بیان داشت: در خصوص نقش تمام تلاشم را کردم تا گروهبان فخاری در سه ضلعی جلال، راضیه و فخاری دیده شده و همپای آنان پیش بیاید، و فکر می کنم مردم سریال را دوست داشتند زیرا بازتابی که از آن‌ها می دیدم به خصوص مردم تبریز مثبت بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در رابطه با جذابیت این سریال اظهار داشت: در فیلمنامه‌ی جلال نیم نگاهی به داستان بینوایان شده بود، قصه بینوایان هم بارها به انواع مختلف کار شده و همیشه جذاب بوده است، به طوری که شاید بتوان بین شخصیت ها نیز شباهتی را دریافت، به طور مثال جلال مانند ژان وارژان و فخاری مانند ژاور بود، حتی شخصیتی مانند کوزت هم به نوعی در فیلمنامه بود.

,

این بازیگر ادامه داد: همین جذابیت‌ها و مواردی دیگر مانند ترسیم بسیار خوب فضای آن زمان، کارگردانی بسیار خوب فیلم و حضور بازیگران مستعد و بومی که برخی کمتر شناخته شده بودند باعث شد تا «جلال» مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

,

این بازیگر تئاتر و تلویزیون افزود: متأسفانه برخی عوامل تولید و مدیران تلویزیون فکر می کنند، که حضور چهره ها به بیشتر دیده شدن فیلم کمک می کند، به همین دلیل گاهی هم زمان با هم می بینیم که بازیگری در یک فیلم نقش مادر را بازی می کند و همان ایام در شبکه ای دیگر نقش دختر خانواده را، و این اصلا برای بیننده حس خوبی ندارد، این در حالی است که استعدادهای زیادی هستند که می‌توان از آن ها بهره برد.

,

وی اضافه کرد: سریال شعاری نبود و حرف‌ها را ساده و روان به مخاطب منتقل می کرد، و آدم ها همگی در حد خود برای مخاطب قابل قبول و پذیرش بودند زیرا آقای نجفی تمامی بازیگران را با دقت انتخاب کرده بود.

,

افتخارزاده در رابطه با پایان فیلم نیز بیان داشت: در فیلمنامه پایان طور دیگری بود اما به دلیل برخی شرایط از جمله زمانِ فیلمبرداری مجبور شدند که پایان را طور دیگری بنویسند.

,

انتهای پیام/

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه