اخبار داغ

امام جمعه اسدیه:

مجلس انقلابی مشکلات مردم را رفع می‌کند

مجلس انقلابی مشکلات مردم را رفع می‌کند
خزاعی گفت: مجلسی که انقلابی باشد مشکلات مرم را رفع خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام والمسلمین مصیب خزاعی امام جمعه اسدیه ضمن دعوت از مردم خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با خاورستان، جهت دعوت در انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به گذشت 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی و ورود به گام دوم انقلاب باید نمایندگانی انتخاب کنیم که انقلابی باشند و به تبع آن مجلس انقلابی داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، , خاورستان، , خاورستان، ,
 
,
وی با اشاره به سخن امام خمینی (ره) که "مجلس در راس امور است"، افزود: اگر نمایندگانی انتخاب شوند که در تراز انقلاب اسلامی نباشند یعنی در راس امور نخواهند بود و وقتی در راس امور و تراز انقلاب اسلامی نباشند شاید قوانینی مصوب کنند که باعث آزار و اذیت مردم، نارضایتی و سوء استفاده دشمن شود.
,
 
,
کاندیداها ادعای انقلابی بودن نکنند
, کاندیداها ادعای انقلابی بودن نکنند, کاندیداها ادعای انقلابی بودن نکنند,
 
,
امام جمعه اسدیه بیان کرد:وقتی می‌گوییم شخص کاندیدا باید انقلابی و در تراز انقلاب اسلامی باشد یعنی قوانینی که مصوب می‌شود نیز باید در تراز انقلاب اسلامی باشد. اگر فرد فقط ادعای انقلابی بودن کند و در نفس امر قوانینی تصویب کند که بر علیه کشور و مردم باشد به مرور باعث نارضایتی مردم خواهد شد.
,
 
,
خزاعی عنوان کرد: زمانی‌که مسائل بر اساس مسائل روز انقلابی نباشد، انقلاب اسلامی را عقب می‌اندازد و باعث نارضایتی مردم، سوء استفاده و نفوذ دشمن خواهد شد.
,
 
,
وی اظهار کرد: اگر نمایندگان نتوانند به وظایف خود به خوبی عمل کنند از راس امور خارج می‌شوند و مجلسی که می‌تواند قوانین را تصویب و رای اعتماد به وزرا بدهد قطعا دچار مشکل خواهد شد.
,
 
,
نماینده باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد
, نماینده باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد, نماینده باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد,
 
,
امام جمعه اسدیه با بیان این‌که نماینده مجلس شورای اسلامی نماینده مردم است، تصریح کرد: نماینده باید دغدغه مشکلات مردم را داشته باشد چراکه دغدغه‌های مردم خارج از دغدغه‌های نظام، انقلاب و ولایت نیست.
,
 
,
خزاعی گفت: نمایندگان باید داخل کشور را به خوبی بشناسند و در کنار آن نگاهی به خارج از کشور نیز داشته باشند و شرایط ایران و منطقه را مورد سنجش قرار دهند. نمایندگان باید بدانند که ناخدای کِشتی انقلاب اسلامی یعنی مقام معظم رهبری چه مسائلی را مطرح و تبیین می‌کنند که در آن راستا قوانین را مصوب کنند و گام‌های بلندی برای پیشرفت کشور در بزنگاه‌ها و پیچ‌های تاریخی بردارند.
,
 
,
وی بیان کرد: نماینده مجلس شورای اسلامی باید گاهی به کمک دولت و ملت بیاید و گاهی باید پیام‌هایی را به جهان مخابره کند که اگر این‌گونه نباشد و مجلس ضعیفی داشته باشیم احتمال دارد خبرهای تضعیف کننده از ایران به جهان مخابره شود و قطعا دشمنان از این شرایط سوء استفاده خواهند کرد.
,
 
,
اهمیت حضور حداکثری در انتخابات
, اهمیت حضور حداکثری در انتخابات, اهمیت حضور حداکثری در انتخابات,
 
,
امام جمعه اسدیه ضمن اشاره به حضور حداکثری در انتخابات، تصریح کرد: دشمن به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب است و تا بحال هر اقدامی برای رسیدن به اهدافش انجام داده است اما خوشبختانه با هوشیاری مردم به هدف خود نرسیده است.
,
 
,
خزاعی خاطرنشان کرد: از طرف دیگر دشمن با به شهادت رساندن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی قصد تضعیف محور مقاومت و روحیه مردم را داشت که بعد از این با انقلاب اسلامی همراهی نداشته باشند اما مردم بصیر و آگاه با حضور میلیونی خود در مراسم تشییع شهید سلیمانی نشان دادند که همراه انقلاب اسلامی هستند.
,
 
,
وی تصریح کرد: ملتی که علاقه خود را به سردار دل‌ها در مراسم تشییع نشان دادند بعد از این نیز باید راه سردار سلیمانی را ادامه دهند. یکی از مصادیقی که نشان دهنده ادامه دادن راه سردار سلیمانی است شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی است.
,
 
,
با انتخاب اصلح نقشه های دشمنان نقش بر آب می‌شود
, با انتخاب اصلح نقشه های دشمنان نقش بر آب می‌شود, با انتخاب اصلح نقشه های دشمنان نقش بر آب می‌شود,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: مردم با حضور در انتخابات و رای دادن به فرد اصلح نقشه های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند. حضور مردم پای صندوق رای سیلی محکمی به دشمنان است و نشان از آن دارد که ما تابع انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری هستیم.
,
 
,
اهمیت حضور در انتخابات به اندازه اصل پیروزی انقلاب اسلامی است
, اهمیت حضور در انتخابات به اندازه اصل پیروزی انقلاب اسلامی است, اهمیت حضور در انتخابات به اندازه اصل پیروزی انقلاب اسلامی است,
 
,
خزاعی با بیان این‌که حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی ایران است، اظهار کرد: حضور در مراسمات ملی کشور از جمله انتخابات در شرایط کنونی به اندازه اصل پیروزی انقلاب اسلامی مهم است.
,
 
,
نماینده باید بین مردم باشد
, نماینده باید بین مردم باشد, نماینده باید بین مردم باشد,
 
,
وی تاکید کرد: نماینده اگر بین مردم نباشد درد مردم را درک نخواهد کرد. نماینده باید درد مردم را لمس کند که اگر اینگونه نباشد نمی‌تواند به مردم خدمت کند. 
,
 
,
امام جمعه اسدیه گفت: نماینده باید در تمامی زمینه‌ها بررسی های لازم را انجام دهد و شرایط حوزه انتخابیه خودش را به طور کامل بشناسد و برای حل مشکلات با برنامه پیش برود.
,
 
,
خزاعی افزود: نمایندگان می‌توانند خدمات خوبی را برای مردم انجام دهند به شرط اینکه مردم را بشناسند. اگر نماینده‌ای نسبت به حوزه انتخابیه‌اش شناخت نداشته باشد و درد مردم را نداد برای حل مشکلات نسخه‌ای خواهد پیچید که نه تنها دردی را برطرف نکند بلکه مشکلات بیشتری به وجود خواهد آورد.
,
 
,
وی بیان کرد: امیدواریم نمایندگان درد مردم را احساس کنند و بر اساس درد مردم نسخه‌ای به اقتضای حال مردم و شرایط تجویز کند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه