اخبار داغ

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه:

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس خواهد کرد

حضور حداکثری مردم در انتخابات دشمنان را مأیوس خواهد کرد
جانشین قرارگاه منطقه‌­ای نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را متحیر و مأیوس خواهد کرد، گفت: مردم با انتخاب اصلح نیز می‌توانند مجلسی در تراز انقلاب اسلامی شکل دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مجیدرضا حسن‌زاده، جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه در گفت‌وگو با صبح توس؛ اظهار کرد: مردم از روز شهادت تا اربعین سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزمان ایشان با تمام وجود سنگ تمام گذاشتند و در تشییع جنازه این شهدا ایران اسلامی پر از شور، شعور و دلدادگی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: حاج قاسم به عنوان خادم واقعی مردم، نماد ولایت‌‎مداری و خدمتگذاری واقعی و با اخلاص بود لذا مردم با بصیرت و با پیروی از ولایت در مسیر قدردانی از این سردار دلها قدم برداشتند.

,

مردم؛ سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب اسلامی

, مردم؛ سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب اسلامی,

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه گفت: حاج قاسم فردی بود که خودش را سرباز ولایت می‌دانست و این اتمام حجتی بود برای تمام مسئولان که قدردان مردم به عنوان سرمایه‌های اصلی نظام و انقلاب اسلامی باشند.

,

وی افزود: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب مسئولان تا جایی که جان دارند باید خدمتگذار این مردم باشند.

,

سردار حسن‌زاده مدال افتخار هر مسئولی را خدمتگذاری به مردم دانست و تصریح کرد: تا موقعی که مردم را داریم نظام و انقلاب اسلامی بیمه خواهد بود و جایگاه استمرار این حرکت و مکتب حاج قاسم در این است که مردم در همه صحنه با شور، بصیرت و شعور حضور پیدا کنند.

,

حضور در انتخابات ادای وظیفه به همه شهدا است

, حضور در انتخابات ادای وظیفه به همه شهدا است,

وی افزود: در ۲۲ بهمن امسال نیز بار دیگر مردم ایران اسلامی وفاداری خودشان را نسبت به انقلاب نشان دادند و فجر سلیمانی را رقم زدند و همراه با افتدار آفرینی، حماسه با شکوه و عظمت شکل دادند.

,

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن­‌الائمه(ع) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: امیدواریم با حضور در روز انتخابات دوم اسفند ماه این ادای وظیفه به همه شهدا و شهید سلیمانی به بهترین وجه رقم بخورد.

,

حضور حداکثری پای صندوق‌ رأی دشمنان را مأیوس خواهد کرد

, حضور حداکثری پای صندوق‌ رأی دشمنان را مأیوس خواهد کرد,

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را متحیر و مأیوس خواهد کرد افزود: مردم با انتخاب اصلح نیز می‌توانند مجلسی در تراز انقلاب اسلامی شکل دهند تا خون شهدا پایمال نشود.

,

سردار حسن‌زاده خاطرنشان کرد: با بصیرتی که مردم بارها به اثبات رساندند و با شناخت و معرفت بایستی بهترین نمایندگان ملت را برای تشکیل مجلسی انقلابی انتخاب کنند.

,

وی افزود: در آینده نیز امیدواریم دولت اسلامی که همراه مجلس انقلابی خواهد بود شکل بگیرد تا بتواند نویدبخش تمدن نوین اسلامی باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه