اخبار داغ

ماموستا برجسته اهل سنت سنندج:

خون شهید سلیمانی نهضت عظیم ضدآمریکایی را در منطقه راه انداخته است

خون شهید سلیمانی نهضت عظیم ضدآمریکایی را در منطقه راه انداخته است
امام جمعه موقت سنندج گفت: شهید سلیمانی مایه فخر و مباهات برای همه مسلمانان جهان بود و خون این شهید عزیز نهضتی بزرگ بر ضد آمریکا را در منطقه راه انداخته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، ماموستا امین راستی پیش از ظهر امروز در مراسم اربعین شهید سپهبد سلیمانی که در سالن آزادی سنندج برگزار شد اظهار کرد: آمریکا به خاطر دو هدف پلید به خاورمیانه و سرزمین مسلمانان  دست نهاد که یکی از این هدف ها دفاع از رژیم پلید صهیونیستی بود و هدف دیگرش تجزیه کشورهای اسلامی و بلعیدن این سرزمین ها بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

امام جمعه موقت سنندج خاطرنشان کرد: حاج قاسم با تکیه بر ایمان, اتحاد و منویات رهبری توانست مسلمانان منطقه را متحد کرد و همیشه چندگام جلوتر از دشمنان بود و به این دلیل دشمنان نتوانستند وجود مبارک این شهید عزیز را تحمل کنند.

,

ماموستا راستی افزود: خون شهید سلیمانی نهضت عظیم ضدآمریکایی را در منطقه راه انداخته است.

,

وی خاطرنشان کرد: دشمن آمریکایی آنچنان ذلیل است که حتی جرأت ندارد که تعداد کشته هایش در جریان حمله موشکی سپاهیان اسلام به پایگاه عین الاسد را اعلام کند.

,

ماموستا راستی تاکید کرد: ما در آستانه عرصه سرنوشت ساز انتخابات هستیم و به فضل الهی در این عرصه نیز دشمنان را ناامید خواهیم کرد.

,

در پایان این مراسم نیز خانواده شهید اصغر پاشاپور شهید مدافع حرم و از یاران حاج قاسم سلیمانی و خانواده شهید منوچهر سعیدی از شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل آمد.

,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه