اخبار داغ

گزارشی از حال و هوای انتخابات در شیروان؛

از افتتاحیه‌های کارناوالی تا دو قطبی شدن فضای انتخاباتی

از افتتاحیه‌های کارناوالی تا دو قطبی شدن فضای انتخاباتی
با شروع رسمی تبلیغات کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی،کاندیداهای یک کرسی نمایندگی شیروان با راه انداختن ستادهای تبلیغاتی رسما وارد کار راز انتخابات شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، با تایید نشدن صلاحیت عبدالرضاعزیزی نماینده فعلی شیروان برای حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی  و عدم حضور عباس کاظمی کاندیدای مطرح شهرستان شیروان، انتخابات در این شهرستان دو قطبی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصر اترک,

رقابت انتخاباتی در این شهرستان بین قربانعلی اسدی، علی جدی ، محمد محمدزاده قانعی  و فریمان ابراهیم زاده است اما رقابت نهایی بین اسدی و جدی دو کاندیدای مطرح از دو جریان اصلاح طلب و اصولگرایی است.

,

 روز گذشته عده ای از طرفداران عبدالرضا عزیزی، نماینده فعلی شهرستان شیروان در مجلس، پس از مشورت به حامیان اسدی پیوستند. حضور محمدزاده قانعی و شکستن رای ها بین وی و جدی نگرانی هایی را در بین طیف اصولگرا و  انقلابی ها ایجاد کرده است.

,

طبق اخبار غیر رسمی ابوالفضل جعفرزاده یکی از کاندیداهای مجلس یازدهم در شهرستان شیروان پس از شروع تبلیغات از حضور در انتخابات انصراف داده و اعلام کرده که این انصراف به نفع علی جدی است اما تاکنون به صورت علنی یا رسمی مطرح نشده است.

,

ستادهای انتخاباتی کاندیداها با توجه به اینکه در معابر اصلی تعبیه شدند، در مواردی برای عابرین و وسایل نقلیه مشکلاتی را به بار آورده است.

,

برخی از کاندیداهای اصلاح طلب با راه انداختن کارناوال های استقبال در روز اول تبلیغات از محل منزل نامزد انتخاباتی تا ستاد و از ستاد تا سالن شهید پوررضا، افتتاحیه فعالیت انتخاباتی خود را برگزار کردند.

,

روز گذشته جشن روز مادر با سخنرانی علی جدی در محل سالن شهید پوررضا با جمعیت انبوهی برگزار شد.

,

با آغاز فعالیت های تبلیغاتی ، مردم شیروان و جوانان به صورت پرشور در حمایت از کاندیداهای خود در  ستادها حاضر می شوند و بازار حمایت از کاندیداهای مورد نظر در فضای مجازی نیز داغ است.

,

پیش بینی ها از اقبال اصولگرایان در روستاها و مناطق حاشیه و برد اصلاح طلبان در سطح شهر است.

,

نکته قابل توجه در نماز جمعه این هفته شهر شیروان نیز حضور نیافتن برخی از مسئولین بود که طبق اخبار غیر رسمی این اقدام در واکنش به عدم تایید صلاحیت عزیزی نماینده فعلی شهرستان از سوی شورای نگهبان بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه