اخبار داغ

مدیر فضای مجازی بسیج دانشجویی استان فارس :

اپلیکیشن جامع و تخصصی راهیان نور دانشجویی فارس رونمایی می شود

اپلیکیشن جامع و تخصصی راهیان نور دانشجویی فارس رونمایی می شود
این اپلیکیشن به منظور ارتباط موثر با خادمین و مدیران کاروان و زائرین راهیان نور دانشجویی استان فارس طراحی و با حضور فرمانده قرارگاه راهیان نور فارس رونمایی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بسیج دانشجویی، علیرضا نیک جو مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج دانشجویی در شیراز اظهار داشت: اپلیکیشن جامع «قافله نور» همزمان با آغاز حرکت عظیم راهیان نور دانشجویی فارس رونمایی می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: این اپلیکیشن به سفارش قرارگاه راهیان نور شهید علیرضا رضوی بسیج دانشجویی فارس و توسط مرکز فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی فارس به منظور ارتباط موثر با خادمین و مدیران کاروان و زائرین راهیان نور دانشجویی این استان طراحی شده است.
,
 
,
مدیر فضای مجازی سازمان بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه امروز عصر اطلاعات است و نسل جوان مخاطبان این اطلاعات هستند، افزود: جنگ تحمیلی و آثار بر جای مانده از آن مقطعی از تاریخ کشور محسوب می شود که نسل کنونی از نزدیک آن تاریخ را تجربه نکرده‌اند لذا می توان از فضای مجازی که گستره بیشتری از تعاملات بشری را به خود اختصاص داده است برای انتقال صحیح و دقیق اطلاعات استفاده کرد.
,
 
,
او ادامه داد این اپلیکیشن  بستر معرفی یادمان ها و تاریخ دفاع مقدس، جشنواره های مختلف هنری از جمله  عکس ، دلنوشته فیلم  های کوتاه موبایلی راهیان نور وتبیین مکتب شهید سلیمانی،تجربه نگاری خادمین الشهدا،نظرسنجی و آموزش محتوای تشکیلاتی متناسب با راهیان نور خدمات ارائه  خواهد نمود .
,
 
,
نیک جو در پایان گفت آیین رونمایی از این اپلیکیشن روز یک شنبه 27 بهمن ماه 98 و با حضور سردار بوعلی فرمانده قرارگاه راهیان نور استان فارس و جانشین فرماندهی سپاه فجر خواهد بود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه