اخبار داغ

رئیس بسیج سازندگی مازندران:

۶۰ فرآیند کاری در بسیج سازندگی تعریف شده است

۶۰ فرآیند کاری در بسیج سازندگی تعریف شده است
در جلسه ای با روسای بسیج سازندگی شهرستان ها و مناطق بسیج سازندگی اهداف و برنامه های سال ۹۹ این سازمان تشریح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس بسیج سازندگی مازندران در جمع مدیران بسیج سازندگی شهرستان های مازندران با اشاره به تعریف ۶۰ فرآیند کاری در بسیج سازندگی اظهار داشت:با ححضور فرماندهاین سپاه مناطق مختلف الویت های منطقه ای در حوزه آمایش سرزمین،ظرفیت هایی بومی و کشت و کار باید مشخص شود. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه بسیج سازندگی در جنگ اقتصادی در کنار مدیران ادارت باید قرار بگیرد افزود:در حوزه سازندگی،عمرانی،حقوقی و سایر موضوعات ورود جدی بسیج امری ضروری است.
,
 
,
او همچنین خاطرنشان کرد:۸۰۰ گروه جهادی با ۸ هزار نیرو در مازندران فعالیت می کنند که ورود آنان در زمینه های مختلف سبب عمران و آبادانی خواهد بود. 
,
 
,
رئیس بسیج سازندگی مازندران با تشریح ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی تصریح کرد:شناسنامه همه فعالیت های بسیج بصورت ستادی و مرکزی صادر می شود و هر کدام از مدیران شهرستانی ضروری است در خخصوص اجرای برنامه های کاربردی طرحح هایی خود را ارائه نمایند.
,
 
,
به گفته سرهنگ اقبال پور،براساس مسئله محوری و شناسایی موضوعات فعالیت ها در بسیج سازندگی انجام می گیرید و الویت در حل مشاغل نیاز اصلی برای ورود به مشکلات و زمینه سازی در رفع آن مشکلات محسوب می شود.
,
 
,
رئیس بسیج سازندگی مازندران گفت:همه فعالان بسیج سازندگی براساس بوم مازندران باید شغل ایجاد نمایند و از سال آینده در حوزه اقتصاد مقاومتی،بصورت جدی ورود خواهیم یافت.
,
 
,
وی به همه مدیران سازندگی توصیه کرد با عضویت در کارگروه اقتصاد  مقاومتی سهم آفرینی خود را در زمینه ایجاد اشتغال و گسترش فعالیت های عمرانی ایفا نمایند.
,
 
,
سرهنگ اقبال پور گفت:با شناسایی حوزه های مختلف اقتصاد مقاومتی و تغییر شکل کار تسهیلگری صورت می گیرد. 
,
 
,
این مسئول ادامه داد:با شکل گیری زنجیره هایی تولید از تولید کننده تا مصرف کننده شبکه سازی در خصوص ایجاد اقتصاد مقاومتی انجام گرفت.
,
 
,
او در ادامه بر کیفی سازی صندوق های مردم یاری به سمت کیفی سازی فعال این صندوق ها در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی سخن گفت و افزود:عملکرد بسیج سازندگی در اقتصاد مقاومتی لازم است مورد توجه قرار بگیرد.
,
 
,
منبع: بسیج سازندگی
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه