اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی:

تکمیل و تعمیر ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل و تعمیر ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد
عزیزی گفت: برای تکمیل و تعمیر ورزشگاه 15 هزار نفری بیرجند به ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، حسن کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی امروز در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بیرجند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این پروژه ورزشی سال 1396 توسط رئیس جمهور افتتاح شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: باید از ظرفیت این ورزشگاه به درستی در این منطقه استفاده شود.
,
 
,
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بیان کرد: در این وزشگاه پیش‌بینی حضور برای ۱۵ هزار نفر تماشاچی  فراهم شده و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک شاهد استقبال مردمی بهتری از این مجموعه باشیم.
,
 
,
کریمی عنوان کرد: مساحت این مجموعه ۵۲ هکتار است و در آینده باید استخر و امکانات دیگر نیز در آن ساخته شود.
,
 
,
وی با بیان این‌که امروز با هدف رفع نواقص این مجموعه به خراسان‌جنوبی سفر کرده‌ایم، اظهار کرد: این ورزشگاه باید به یک مجتمع ورزشی برای تمام رشته‌ها تبدیل شود.
,
 
,
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: با توجه به نزدیک بودن این مجموعه به مرکز استان باید استخر و امکانات دیگر نیز در  این ورزشگاه ایجاد شود که نیازمند تامین اعتبار است.
,
 
,
حسن عزیزی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز در این بازدید گفت: پیست تارتان، اتاقک آسانسور، اجرای گرید فلزی دور زمین فوتبال، اتاق تاسیسات چاه موتور و آب شیرین کن و فضای جانبی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیازمند تعمیر است و برای تکمیل و تعمیر این ورزشگاه ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار نیاز داریم.
,
 
,
 وی افزود: میزبانی از مسابقات ورزشی و قوی‌کردن ورزش پایه می‌تواند از مهم‌ترین مزیت‌های ساخت این استادیوم  ۱۵ هزار نفری در مرکز استان خراسان‌جنوبی باشد.
,
 
,
امروز رئیس شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به همراه سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی کشور از روند ساخت پروژه استخر مجموعه تفریحی اقامتی یکی از هتل‌های بیرجند نیز بازدید کرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه