اخبار داغ

روابط عمومی معاونت غذا و دارو یزد:

کمبود ماسک در استان یزد صحت ندارد

کمبود ماسک در استان یزد صحت ندارد
مسعود باغستانی با اشاره به خبر منتشر شده مبنی کمبود ماسک در استان یزد این موضوع را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود باغستانی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص اخباری مبنی بر کمبود ماسک در استان یزد اظهار داشت: طی بررسی ها و پیگیری هایی که از داروخانه های استان انجام شد؛ ماسک در داروخانه های استان وجود دارد و هیچ مشکل و کمبودی در تامین ماسک داروخانه ها وجود ندارد و مهمتر از آن هیچ مشکلی بابت ماسک در بیمارستان ها و مراکز درمانی استان نیز وجود ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی با تاکید بر این که : تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر کمبود ماسک به معاونت غذا و داروی استان اعلام نشده است عنوان کرد: شهروندان می توانند کمبودهای حوزه دارویی را از طریق شماره تلفن 36288410 به واحد کمبود دارویی معاونت غذا و دارو اطلاع دهند و موضوع سریعا پیگیری خواهد شد.

,

مدیر روابط عمومی معاونت غذا و دارو یزد ادامه داد: مسئول فنی داروخانه ها موظف هستند هر کمبودی که وجود دارد را گزارش کنند تا برای آن ها تامین شود و خوشبختانه تا به امروز گزارشی مبنی بر کمبود ماسک در استان نداشته ایم.

,

باغستانی با بیان این که ماسک مورد نیاز یزد از استان های اصفهان و تهران تامین می شود گفت: احتمالا رئیس سازمان صمت استان  از شرکت های توزیع کننده ماسک متوجه وجود مشکل در تامین ماسک استان شده که هنوز آثار آن در سطح داروخانه های استان مشاهده نشده است.

,

وی با اشاره به پتانسیل های خوب استان یزد در حوزه صنعت و سرمایه گذاری اظهار داشت: با توجه به نبود کارخانه تولید ماسک در استان یزد و نیاز بازار کشور و استان به این محصول، معاونت غذا و دارو آماده حمایت و پشتیبانی از متقاضیان سرمایه گذاری در این حوزه هست  و از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه