اخبار داغ

ساخت موبایل جان سختی که آب و ضربه نیز نمی تواند آن را از کار بیندازد ! +عکس

ساخت موبایل جان سختی که آب و ضربه نیز نمی تواند آن را از کار بیندازد ! +عکس
به تازگی نوعی تلفن هوشمند همراه ساخته شده است که علاوه بر مقاوم بودن در مقابل ضربه ، نسبت به آب جوش و یخ زدگی مقاومتی بی نظیری از خود به نمایش گذاشته است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این روزها به دلیل پیشرفت های گسترده ای که در زمینه گوشی های هوشمند به وجود آمده باعث گردیده این وسایل دیجیتال به جزء جدایی ناپذیر زندگی ما تبدیل شوند. ما از تلفن های هوشمند ، علاوه بر برقراری تماس و ارسال پیامک ، کارهای دیگری همچون عکاسی و فیلمبرداری ، ارسال و دریافت اطلاعات از طریق شبکه های اجتماعی و ایمیل ، خرید و ... انجام می دهیم و معمولا برای خرید این تلفن ها نیز هزینه های گزافی پرداخت می کنیم . اما گاهی سریع و ناگهانی اتفاق می افتد ؛ یک چاله آب در خیابان، یا شاید کنار ساحل دریا ایستاده اید و تلفن از دست تان رها می شود. تلفن های قدیمی تر که اصلا مقاومتی در برابر آب از خود نشان نمی دادند اما با این حال، فناوری های جدید برای سبک تر و باریک تر کردن موبایل ها سبب شده اند تا نفوذ آن ها در برابر آب نیز کاهش یابد. اگر تلفن همراه ضد آب نداشته باشید احتمالا باید با آن خداحافظی کنید و علاوه بر هزینه کردن برای خرید دوباره گوشی ، ممکن است برای از دست دادن اطلاعاتتان با مشکل روبه رو شوید. اما به تازگی یک شرکت چینی موفق به ساخت نوعی تلفن هوشمند جان سخت ساخته است که در بدترین شرایط نیز از کار نمی افتد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این تلفن هوشمند "Armor X6 " نام دارد و توسط شرکت  Ulefone طراحی گردیده است  و به گفته شرکت سازنده آن می توان این تلفن را جزء سخت جان ترین گوشی های هوشمند ساخته شده قرار دهیم .
,
 
,
, ,
 
,
این تلفن همراه هوشمند ضد آب می باشد اما نکته ای که باعث تمایز آن با نمونه های مشابه موجود در بازار می گردد مقاومت اعجاب انگیز آن در مقابل نفوذ آب سرد و گرم می باشد . طبق آزمایش های انجام شده  "Armor X6 " در آب جوشان با دمای ۹۸ درجه سانتیگراد بدون هیچ مشکلی به کار خود ادامه می دهد و به هیچ عنوان خاموش و خراب نمی گردد . همچنین در آزمایشات صورت گرفته با قرار دادن آن به مدت 20 ساعت در آب با دمای 20- درجه سانتیگراد نیز هیچ مشکلی برای آن پیش نمی آید و کاربر همچنان می تواند از این تلفن همراه استفاده نماید .
,
 
,
 
,
این تلفن همراه هوشمند همچنین در مقابل ضربه و افتادن از ارتفاع نیز مقاوم می باشد و با سقوط و افتادن بر روی سنگ نیز به راحتی به کار خود ادامه می دهد به همین دلیل می توان گفت این گوشی هوشمند برای کاربرانی که در شرایط کاری سخت مشغول به فعالیت هستند  و یا افرادی که در طول روز ورزش های متنوع در فضای باز انجام می دهند بسیار کاربرد دارد .
,
 
,
 
,
 
,
این تلفن هوشمند علاوه بر مقاوم بودن ، دارای سخت افزار مناسبی نیز می باشد. Armor X6 دارای نمایشگرHD ، ۲ گیگابایت RAM ، باتری ۴ هزار میلی آمپری، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی ، فناوری شناسایی صورت برای باز کردن قفل ، قابلیت پشتیبانی از ۲ سیم کارت و سیستم عامل اندروید ۹ می باشد .
,
 
,
, ,
 
,
این موبایل هم اکنون با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به فروش می رسد .
,
 
,
انتهای پیام /
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه