اخبار داغ

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفتگو با دانا:

فراکسیون امید در مجلس دهم از بیرون مدیریت می شد/ دعوای اصلاح طلبان بر سر انباشتگی نامزدهاست

فراکسیون امید در مجلس دهم از بیرون مدیریت می شد/ دعوای اصلاح طلبان بر سر انباشتگی نامزدهاست
پرویز سروری به برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس اشاره کرد و گفت: به طور قطع به یقین اصلاح طلبان لیست خواهند داد؛ در این دوره انباشتگی و فشار نامزدها را روی لیست دارند اما می خواهند با افکار عمومی بازی کنند و افکار عمومی را نسبت به واقعیت های موضوع مغفول کنند.
[

«پرویز سروری» دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به عملکرد فراکسیون امید در مجلس دهم اظهار داشت: فراکسیون امید از ابتدا بر اساس یک نگاه بیرون به داخل وارد مجلس شد؛ یعنی احزاب و گروه ها بودند که این فراکسیون را مدیریت می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در تشریح نگاه بیرون به داخل فراکسیون امید در مجلس عنوان کرد: به صورت آشکار نماینده یک طرح استیضاح را امضاء کرده است و به عنوان موافق استیضاح وقت گرفته است، اما نمی تواند حرف بزند و می گوید حزب من گفته است که شما نباید با استیضاح موافقت کنید. این مسئله یعنی چه؟ یعنی یک جریانی از بیرون، داخل را مدیریت می کند که این یک سم مهلک است.

,

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خاطر نشان کرد: ما با نگاه بیرون نسبت به داخل مخالف نیستیم اما آن چیزی که ما می گوییم این است، نماینده باید با نگاه کارشناسی به مسائل نگاه کند یعنی مردم و گروه ها می توانند نظرات خودشان بدهند اما نهایتاً نماینده باید بر اساس حجتی که برایش ایجاد می شود تصمیم بگیرد.

,

سروری تاروپود ناکارآمدی فراکسیون امید در مجلس دهم را عدم اولویت بندی نیازهای مردم دانست و افزود: تاروپود ناکارآمدی این فراکسیون این بود که اساساً بر اساس اولویت ها و نیازهای مردم حرکت نمی کرد و در واقع بر اساس رویکردها و مدیریت ها خارج از مجلس عمل می کرد که این مسئه فراکسیون امید را از اول تا آخر در حاشیه مجلس متوقف کرد.

,

اصلاح طلبان به لیست واحد خواهند رسید/  اصلاح طلبان می خواهند یک نمودی از اختلاف عمیق را در درون خودشان به نمایش بگذارند

, اصلاح طلبان به لیست واحد خواهند رسید/  اصلاح طلبان می خواهند یک نمودی از اختلاف عمیق را در درون خودشان به نمایش بگذارند, اصلاح طلبان به لیست واحد خواهند رسید/  اصلاح طلبان می خواهند یک نمودی از اختلاف عمیق را در درون خودشان به نمایش بگذارند,

پرویز سروری با بیان این که اعلام عدم ارئه لیست از سوی جریان اصلاحات برای ایجاد اشتباه محاسباتی در جریان اصولگرایی بود، گفت: این ها در نهایت یک لیست واحدی را برای این که بتوانند تشتت و اختلاف را در درون نیروهای انقلابی نهادینه کنند، ارائه می کنند و در صدد ایجاد یک جنگ روانی هستند و تلاش می کنند یک نمودی از اختلاف عمیق را در درون خودشان به نمایش بگذارند. نمی گویم اختلاف بین آن ها نیست، اختلاف هست اما در نهایت به لیست واحد خواهند رسید.

,

وی ادامه داد: جریان اصلاحات نسبت به گذشته بیش تر انباشتگی نامزد انتخاباتی دارند و یکی از دعواهایشان هم بر سر همین مسئله است. این ها با استراتژی مظلوم نمایی به دنبال این هستند تا بتوانند یک دو قطبی را بوجود بیاورند و بر اساس این دوقطبی پیروز انتخابات باشند.

,

سروری در پایان گفت: به طور قطع به یقین اصلاح طلبان لیست خواهند داد؛ جریان اصلاحات در این دوره انباشتگی و فشار نامزدها را روی لیست دارند اما می خواهند با افکار عمومی بازی کنند و افکار عمومی را نسبت به واقعیت های موضوع مغفول کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه