اخبار داغ

باحضور در ستاد صنعت و رونق تولید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران؛

اعلام حمایت «بهداد سلیمی» از فهرست ایران سربلند

اعلام حمایت «بهداد سلیمی» از فهرست ایران سربلند
شماری از بزرگان ورزش ملی باحضور در ستاد صنعت و رونق تولید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران ضمن دیدار و گفت وگو با دکتر عزت الله اکبری مسئول ستاد و کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از فهرست ایران سربلند «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در حوزه انتخابیه ی «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» اعلام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شماری از بزرگان ورزش ملی باحضور در ستاد صنعت و رونق تولید شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تهران ضمن دیدار و گفت وگو با دکتر عزت الله اکبری مسئول ستاد و کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از فهرست ایران سربلند «شورای ائتلاف نیروهای انقلاب» در حوزه انتخابیه ی «تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس» اعلام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این دیدار که با حضور جمعی از مسئولان ورزش به نمایندگی «بهداد سلیمی» قهرمان المپیک و جهان «رحمان رضایی» بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال و تنها لژیونر ایرانی سری آ لیگ ایتالیا و همچنین «علی نظری جویباری» عضو هیات مدیره باشگاه استقلال تهران برگزار شد، به اهمیت حضور نماینده ای که سالها پیگیر رفع مشکلات ورزشکاران در مجلس شورای اسلامی بوده است، اشاره و تاکید شد.

,
,


قهرمان المپیک و جهان به نمایندگی از جامعه ورزش کشور در سخنانی تاکید کرد: حضور عزت الله اکبری بعنوان نماینده و نخبه ی سیاسی و اقتصادی کشور در مجلس شورای اسلامی یک پشتوانه ی خاص و یک فرصت ویژه برای همه ی اهالی ورزش کشور محسوب می شود. ایشان درد ورزش را می داند و قطعا برای برون رفت از وضعیت فعلی برنامه دارد.

,
,


بهداد سلیمی گفت: در زمانی که کسی سلیمی (بهداد) را نمی شناخت آقای عزت الله اکبری از من و البته همه ی ورزشکاران استان، حمایت بی چون و چرا کردند و حالا که فهرست (ایران سربلند) را دیدم بی هیچ منتی برای حمایت از این فهرست، بنابراین حضور امشب بنده و همراهان در این جلسه، پاسخ به عزم جهادگونه در سالهای مسئولیت ایشان بوده است.

,
,


نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی نیز با قدردانی از حضور اهالی ورزش خاطرنشان کرد: از همه شما نخبگان می خواهم مطالبه گری بحق خود و جامعه ی ورزشی را پس از انتخابات نیز ادامه دهید.

,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه