اخبار داغ

مسئول اتحادیه تلویزیون و رادیو عراق:

حاج قاسم مهمان ما عراقی‌ها بود/ ضربه انتقام شهدای مقاومت را می‌زنیم

حاج قاسم مهمان ما عراقی‌ها بود/ ضربه انتقام شهدای مقاومت را می‌زنیم
مسئول اتحادیه تلویزیون و رادیو عراق گفت: ملت ایران با این رهبری توانمند توانست در حمله به عین الاسد صدها نفر را نابود کند ولی این ضربه انتقام نیست، این ضربه را ما می زنیم چراکه حاج قاسم مهمان ما بود و مهمان ما را در خانه ما قطعه قطعه کردند پس راحتشان نمی گذاریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام و المسلمین سید حمید حسینی عصر امروز در مراسم اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در سالن ورزشی تختی خرم آباد برگزار شد اظهار داشت: شهدا زنده بوده، شاهد بر تمام اعمال ما می باشند و انسان زنده واقعی، شهدا هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی افزود: جوانان این سرزمین به داد مردم عراق و بغداد رسیدند و در اربعین ما در خدمت آنها بودیم و از همه مردم ایران تشکر می کنیم و کاری که ایران در اربعین انجام داد، بسیار بزرگ بود.

,

مسئول اتحادیه تلویزیون و رادیوعراق با اشاره به این که امام حسین(ع) این فداکاریها را به خوبی می بیند عنوان کرد: مردم این سرزمین فرزندان خود را برای دفاع از حرم و اسلام به کمک ملت عراق فرستادند تا دشمنان را شکست دهند.

,

وی بیان کرد: هدف آمریکا ازآمدن به عراق، خود کشور عراق نبود چرا که عراق کلا در اختیار آمریکا بود و صدام ملعون نیروی وابسته رسمی آمریکا بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین حسینی تصریح کرد: آمریکا وقتی نتوانست عاملی که در عراق کاشته بود سبب شود تا ایران را به زانو دربیاورد، خود وارد عراق شد تا بتواند به اهدافش برسد.

,

وی گفت: آمریکا در دوران جنگ تحمیلی ده‌ها میلیارد دلار به صدام داده بود تا جمهوری اسلامی را ساقط و ملت ایران را به زانو درآورد اما نتوانست و شکست خورد.

,

مسئول اتحادیه تلویزیون و رادیو عراق اظهارداشت: بعد از شکست در جنگ تحمیلی برای رسیدن به هدف، وارد عراق شدند و در این شرایط تعدادی نیرو وارد عراق کردند و حاج قاسم وارد میدان شد و می خواست با این شرایط مبارزه کند.

,

وی افزود: حاج قاسم در عراق، کاری کرد که خودمان باور نداشتیم. دشمن در بین ملت عراق تفرقه ایجاد کرده بود و حاج قاسم در این شرایط وارد عراق شد و وقتی حاج قاسم آمد نه امکاناتی داشت و نه زمینه ای برای کار و در واقع حاج قاسم مظلومانه وارد عراق شد.

,

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: سردار سلیمانی از همان امکانات اندک و نیروهای بومی برای موفقیت و پیشروی استفاده کرد، حاج قاسم ابومهدی و دیگران را پیدا کرد و در کنار هم برای شکست دشمن وارد شدند شد و توانستند با همدلی و همکاری کاری بزرگ انجام دهند.

,

خروج آمریکایی ها از عراق، دستاورد شهید سلیمانی بود

, خروج آمریکایی ها از عراق، دستاورد شهید سلیمانی بود,

وی با اشاره به خروج نیروهای آمریکایی از عراق بیان کرد: ما توانستیم با مصوبه رسمی خواهان خروج نیروهای آمریکایی از عراق شویم و این در حالی بود که نیروهای آمریکایی با یک نامه وزیرخارجه عراق آمدند ولی اکنون خروج آمریکا توسط مصوبه مجلس بود و این کاری است که حاج قاسم انجام داد و این دستاورد فرمانده ایرانی بود.

,

مسئول اتحادیه تلویزیون و رادیو عراق گفت: ما به حاج قاسم افتخار می کنیم، در زمان حضور حاج قاسم در عراق، نیروهای آمریکا در خیابان ها پرسه می زدند و با شهادت این سرداران که شهید شدند امروز کسی از آنها جرات ندارند در خیابان های عراق پرسه بزند.

,

وی تصریح کرد: بعد از شهادت سرداران سه شبانه روز در مقابل سفارت شعار مرگ بر آمریکا سر دادیم و اعلام کردیم که این گروه های تروریستی دست پروده خود آمریکاست.

,

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به این که خون این شهدا راه را برای اسلام باز کرد گفت: با قطره قطره خون شهدا که خود را فدا کردند، راه را برای ما باز شد و امروز یک نیروی آمریکایی جرات پرسه زدن در عراق را ندارد و ما این را فراموش نمی کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: عراق در اختیار آمریکا بود ولی این مردان بزرگ با خون خود برای پیروزی گام برداشتند و تا انتقام خون شهدا از آمریکا، راحت نخواهیم شد.

,

مسئول اتحادیه تلویزیون و رادیو عراق با اشاره به حمله به عین الاسد اظهارداشت: ما می خواستیم انتقام بگیریم و تمام عناصر ما حرکت کردند، همه آماده عملیات بودند اما فرمان از این سرزمین بلند شد که صبر کنید اول ما می‌زنیم و در حمله ایران به عین الاسد صدها نیرو کشته و زخمی شدند اما آنها بزدل و ترسو هستند و جرات بیان این آمار را ندارند.

,

وی افزود: ملت ایران با این رهبری توانمند توانست در حمله به عین الاسد صدها نفر را نابود کند ولی این ضربه انتقامی نیست، این ضربه را ما می زنیم چراکه حاج قاسم مهمان ما بود و مهمان ما را در خانه ما قطعه قطعه کردند و راحتشان نمی گذاریم.

,

دشمنان در برابر حشد الشعبی ناتوان شده اند

, دشمنان در برابر حشد الشعبی ناتوان شده اند,

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: دشمنان تا دندان مسلح برای شکست مقاومت ایستاده اما همان هایی که مدعی قدرت بزرگ دنیا هستند، در مقابل حشد الشعبی، بزدل و ترسو و هراسن هستند.

,

وی نبود ولایت فقیه را یک مشکل بزرگ در عراق دانست و بیان کرد: در عراق همه چیز داریم اما ولایت فقیه نداریم و اگر ولی فقیه در عراق داشتیم اکنون وضعیت ما این گونه نبود.

,

مسئول اتحادیه تلویزیون و رادیو عراق گفت: ولی فقیه فرمانده کل قوا است و دست مفسدین، فاسدین و کسانی که متعرض به مردم مظلوم دنیا می شود می ایستد و حق را می گیرد. باید ملت ایران قدر این نعمت ولایت فقیه را بدانید و ملت ایران بی نظیر است که تقاضا داریم دعا کنید ملت عراق ولی فقیه پیدا کند و بتواند ولی فقیهی را مشخص کند.

,

وی با بیان اینکه ۱۶ سال است مقاومت کرده ایم و به عنوان جبهه مقاومت در برابر دشمنان ایستاده ایم تصریح کرد: در عراق نیاز به پشتیبانی شما داریم و همانگونه مراسم بزرگ اربعین را رقم زدید ضروری است تا در کنار هم باشیم تا بتوانیم این ممالک اسلامی شیعه را با هم ارتباط دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه