اخبار داغ

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع):

شهید سلیمانی الگویی برای تشکیل بسیج مردمی در منطقه است

شهید سلیمانی الگویی برای تشکیل بسیج مردمی در منطقه است
سردار مظاهر مجیدی گفت: به برکت جانفشانی افرادی همچون سردار سلیمانی ها بود که گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه گسترش یافت و نیروهای مقاومت در کشورهای مختلف از جمله حزب الله لبنان شکل گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ شامگاه گذشته مراسم چهلم سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه انصار الحسین استان همدان، مسئولان و اقشار مردم تویسرکان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در این مراسم با گرمیداشت یاد و خاطره سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت:  زمینه آشنایی من با این شهید بزرگوار به عملیات رمضان در دوران دفاع مقدس بازمی گردد، جایی که ما هر لحظه شاهد جانفشانی های او در جبهه های نبرد حق علیه باطل بودیم.

,

وی یکی از خصلت های حاج قاسم از همان روزهای نخست را میدانی عمل کردن او عنوان و اظهار کرد: شهید سلیمانی یکی از نادرترین فرماندهان در دفاع مقدس بود که همواره به صورت میدانی عمل می کرد و این گونه زمینه ساز افتخارات و پیروزی های فراوان در جنگ تحمیلی برای ایران اسلامی شد.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان افزود: سیدالشهدای مقاومت نه تنها در جنگ بلکه پس از آن نیز در امنیت بخشیدن در منطقه جنوب شرق کشور با همکاری مردم همان جا فعالانه وارد میدان شد و بی نظیر عمل کرد.

,

سردار مجیدی در ادامه به مسئله تشکیل سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی اشاره و تصریح کرد: به برکت افتخارآفرینی های نیروهای بسیجی در این بخش بود که بیش از پیش گفتمان انقلاب اسلامی در منطقه گسترش یافت و نیروهای مقاومت از جمله حزب الله لبنان شکل گرفت.

,

وی عنوان کرد: دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار به خوبی می دانند که برای ضربه زدن به نظام جنگ سخت جواب نمی دهد و آنان به فکر تهی کردن نظام از درون هستند تا با طراحی حکومتی جدید با سربازان تحت امرشان بر ملت ما مسلط شوند.

,

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: استکبار در این نقشه شوم هم شکست می خورد، چرا که ایران اسلامی، سردار سلیمانی های بسیار دارد و اجازه نمی دهد که عوامل امریکایی برای ملت ما تصمیم بگیرند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه