اخبار داغ

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور:

3میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند

3میلیون ایثارگر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران هستند
حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد گفت: در سطح کشور قریب به ۳میلیون ایثارگر با مجموع خانواده هایشان را تحت پوشش این بنیاد قرار داده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصرهامون، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی‌راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: در سطح کشور قریب به ۳میلیون ایثارگر با مجموع خانواده هایشان را تحت پوشش این بنیاد قرار داده ایم.

وی ادامه داد: بنیاد شهید و امور ایثار گران به عنوان بخشی از نمایندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بخش مسکن، اشتغال در مان و غیره خدمات لازم را به خانواده های ایثارگران ارائه می کند.

کاویانی‌راد تصریح کرد: در حال حاضر پاسخگویی متناسب با حجم نیاز ایثارگران و خانواده های آنان را نداریم و فاصله قابل توجهی در این زمینه را شاهد می باشیم.

وی با درخواست کمک از ائمه جمعه در امورات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران، بیان کرد: 11ونیم هزار میلیارد تومان به صورت سالانه برای حقوق و4هزار میلیارد تومان برای بیمه خانواده های ایثارگران، هزینه می شود و این درحالی است که سالانه به بیش از 20 هزار میلیارد تومان اعتبار نیازمند هستیم.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تاکید کرد: مدیریت و هدایت برنامه های فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و توجه ائمه جمعه به این بخش می تواند عاملی برای دور نشدن از مسیر درست و رسیدن به اهداف باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,

هرچه برای خانواده ایثارگران تلاش شود کم است

, هرچه برای خانواده ایثارگران تلاش شود کم است,

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی،نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان صبح امروز در ادامه این دیدار افزود: هرچه که به خانواده ایثارگران خدمت شود و هزینه شود، باز هم نمی توانیم بخش کوچکی از دینمان به آنان را ادا کنیم.

,

وی گفت: جامعه ایثارگران برای حفظ نظام و انقلاب زحمات بسیاری کشیده اند و  ما هرچه که هزینه و تلاش کنیم تا خدمتی برای خانواده های ایثارگران انجام دهیم، باز هم کم است.

محامی بیان کرد: توجه به مباحث فرهنگی خانواده شهدا باید در اولویت کار قرار گیرد و در این حوزه و برای انجام خدمات بهتر با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد، می توان از تجمیع امکانات و خدمات بهره گیری کرد تا به نتیجه دلخواه برسیم.

وی در ادامه گفت: ما به پرسنل بنیاد شهید و امور ایثارگران که وظیفه خدمت به خانواده ایثارگران را بر عهده دارند غبطه می خوریم.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه