اخبار داغ

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان:

شانا به جمع‌بندی نهایی برای معرفی کاندیداها در 2 حوزه انتخابیه زنجان نرسید

شانا به جمع‌بندی نهایی برای معرفی کاندیداها در 2 حوزه انتخابیه زنجان نرسید
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: به دلیل تعدد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، شانا به جمع‌بندی نهایی برای معرفی کاندیداها در برخی شهرستان‌های استان زنجان نرسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: در حال حاضر تنها در دو شهرستان استان زنجان لیست مورد حمایت شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ارائه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;, ;, .,

وی ادامه داد: در شهرستان‌های طارم و زنجان مصطفی طاهری و شیخ مهدی باقری به عنوان نامزدهای این ائتلاف معرفی شده‌اند.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: در شهرستان خدابنده نیز البرز حسنی از سوی این شورا معرفی و بیانیه نیز در این زمینه صادر شده است.

,

اسماعیلی با بیان اینکه در شهرستانهای ایجرود و ماهنشان نیز گزینه خاصی وجود نداشت، افزود: به همین دلیل شورا گزینه‌ای را در این دو شهرستان معرفی نکرده است.

, ,

وی با اشاره به تعدد کاندیداها در شهرستان‌های ابهر و خرم‌دره، ادامه داد: تعدد کاندیداها موجب شد تا تصمیم نهایی اخذ نشود.

,

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: ما تلاش کردیم اجماعی در بین نیروهای انقلاب ایجاد شود اما به دلایل مختلف این امر محقق نشد.

,

اسماعیلی حضور گسترده در انتخابات را موجب خنثی شدن توطئه‌های استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: جذب آرای حداکثری باید مورد توجه کاندیداها و برگزار کنندگان انتخابات باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه