اخبار داغ

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب کرمانشاه مطرح کرد؛

تبیین ملاک‌های انتخاب لیست نهایی شورای ائتلاف

تبیین ملاک‌های انتخاب لیست نهایی شورای ائتلاف
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه ملاک‌های انتخاب لیست نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب را تبیین کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز همتی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در انتخابات مجلس یازدهم ضمن احترام به تمام کاندیداهایی که صلاحیت عمومی و کلی آنها مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته است به خصوص کاندیداهای انقلابی که معتقد به اصول و ارزشها هستند، در یک سازوکار دموکراتیک اقدام به انتشار لیست نهایی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,


وی افزود: هشت نفر سازوکار شورای ائتلاف را پذیرفتند که معیارهای انتخاب نهایی از بین آنها بر اساس چهار ملاک بود که هر کدام یک وزن داشتند.

به گفته رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه، چهار ملاک این شورا در انتخاب نهایی بر اساس 20 درصد آراء مجمع عمومی دوم، 10 درصد نظر اعضای شورای ائتلاف شهرستان، 10 درصد نظر شورای ائتلاف استان، 40 درصد نظرسنجی دانشگاه تهران و صداوسیما و 20 درصد نظر معتمدین بوده است.

همتی با اشاره به جلسات متعدد برگزار شده برای بررسی دیدگاه های هشت کاندیدایی که سازوکار شورای ائتلاف را پذیرفته بودند، گفت: در نهایت پس از تمام این اقدامات و با لحاظ ملاکهای مذکور آقایان عبدالرضا مصری، ابراهیم عزیزی و محمد رشیدی که آراء آنها بیشتر بود به عنوان کاندیداهای شورای ائتلاف انتخاب شدند.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه گفت: لذا ما بر اساس سازوکار تعریف شده و عقل و منطق و دموکراسی به این لیست رسیدیم، ضمن اینکه ممکن است نتیجه حاصل نظرات تک تک اعضا نباشد، اما ما به این سازوکار اعتقاد داریم و به آن عمل می کنیم.

همتی با اشاره به فعالیت های شوراهای شهرستانی زیرمجموعه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه افزود: برای تمام شهرستان ها همین روال طی شده است.

وی همچنین به کاندیداهای منتخب شورای ائتلاف توصیه کرد که از هرگونه اقدامی برای تخریب کاندیداهای همسو و حتی رقیب خودداری کنند و بیان داشت: به همه کاندیداهای مورد قبول شورای ائتلاف اعلام می کنیم که شما برای ما محترم هستید، اما بر اساس سازوکار به این نتیجه رسیده ایم.

رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان کرمانشاه در پایان گفت: امیدواریم همه موفق باشند و آنچه که حاصل می شود به نفع نظام و منجر به تشکیل مجلس قوی و کارآمدی شود.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه