اخبار داغ

در قالب طرح خرید حمایتی؛

26 درصد مطالبات زعفرانکاران در رشتخوار پرداخت شد

26 درصد مطالبات زعفرانکاران در رشتخوار پرداخت شد
رئیس اداره تعاون روستایی رشتخوار، گفت: پس از رفع مشکلات حساب های تعدادی از کشاورزان، طی 2 مرحله 26 درصد از بهای محصول زعفران تحویلی در طرح خرید حمایتی زعفران به کشاورزان در رشتخوار پرداخت شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کمال میرزایی، رئیس اداره تعاون روستایی رشتخوار در گفت و گو با صبح توس، گفت: پس از رفع مشکلات حساب های تعدادی از کشاورزان، طی 2 مرحله 26 درصد از بهای محصول زعفران تحویلی در طرح خرید حمایتی زعفران به کشاورزان در رشتخوار پرداخت شد.

میرزایی با اشاره به اینکه در طرح خرید حمایتی در رشتخوار بیش از ۴ تن محصول از کشاورزان خریداری شده است، گفت: ارزش محصول خریداری شده بیش از ۴۴ میلیارد تومان است.

وی در تشریح این خبر افزود: محصول زعفران تحویلی از کشاورزان در ۴ رده بر اساس کیفیت محصول با قیمت پوشال معمولی ۸ میلیون ۲۰۰ هزار تومان، پوشال مرغوب هر کیلو ۹ میلیون تومان، شبه نگین هر کیلو ۹ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و زعفران نگین ۱۰ میلیون ۵۰۰ هزار تومان خریداری شده است.

شغل بیش از ۸۰ درصد مردم شهرستان رشتخوار کشاورزی و دامپروری است و محصول زعفران از جمله ۳ محصول مهم تولیدی در این شهرستان است، میزان خرید محصول دوره قبل طرح حمایتی زعفران در شهرستان رشتخوار توسط اداره تعاون روستایی این شهرستان بالغ بر ۸ تن بوده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه