اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خبر داد؛

آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر/ حمایت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریالی از خانواده‌های زندانیان

آزادی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت دهه فجر/ حمایت ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریالی از خانواده‌های زندانیان
حجت‌الاسلام علیدادی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر ۱۰۰ نفر از زندان جرائم غیر عمد به وسیله حمایت‌های مالی انجام شده به آغوش خانواده باز گشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، صبح امروز حجت‌الاسلام حسن علیدادی در آئین آزادسازی ۱۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان کرمان ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا(ع) گفت: آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این ایام مبارک اقدام بسیار ارزشمندی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

امام جمعه کرمان افزود: انسان‌ها ممکن است در زندگی دچار بحران‌های روحی و روانی متعددی شوند، این بحران‌ها گاهی آن قدر شدید است که روح و روان افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

,

وی مطرح کرد: این بحران‌ها در شرایطی امکان دارد خانواده افراد را نیز با مشکل روبه‌ رو کند، اگر فردی انسانی را از بحران نجات دهد در نگاه دین به معنی نجات همه جامعه است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: زندان یک حکم است که قاضی عدالت بر اساس قوانین آن را صادر می کند از سوی دیگر اگر شخصی بستری را فراهم کند که فرد گرفتار در زندان آزاد شود، عمل بسیار نیکی انجام داده که پاداش آن نزد خداوند محفوظ است.

,

علیدادی با بیان اینکه ممکن است هر انسانی دچار لغزش شود، ادامه داد: هنر انسان این است که وقتی لغزش خود را فهمید آن را تکرار نکند و دوباره سراغ آن نرود.

,

در ادامه این نشست اکبر افضلی عنوان کرد: به مناسبت دهه فجر سبد کالایی به ارزش ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال در بین خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان کرمان توزیع شد.

,

مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان کرمان افزود: در ایام الله دهه فجر برای آزادی ۳۰ زندانی بدهکار مالی بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط این انجمن پرداخت شد.

,

افضلی در پایان خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری ۲۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند تحت پوشش این انجمن کمک مالی شده است و ۶۹ خانواده تحت پوشش انجمن برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه