اخبار داغ

پرسپولیس به دنبال اولین برد آسیایی، طوفان زرد به قطر رسید

پرسپولیس به دنبال اولین برد آسیایی، طوفان زرد به قطر رسید
در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه تیم پرسپولیس در امارات به مصاف شارجه می‌رود و سپاهان در قطر مقابل السد بازی می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ تیم پرسپولیس ساعت 19:05 در امارات به مصاف تیم شارجه خواهد رفت. سرخپوشان در بازی اول مقابل الدحیل 13 دقیقه اول دچار غافلگیری شدند و دو گل خوردند. اکنون بهترین فرصت برای جبران است. پرسپولیس صدرنشین لیگ برتر ایران است و اگر اتفاق غیر طبیعی در بازی رخ ندهد شکست دادن شارجه برایش دور از دسترس نیست. شارجه تیم پنجم جدول لیگ امارات است که در 5 بازی آخرش در لیگ امارات 3 باخت داشته است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
شارجه بازیکنان برزیلی مثل کورونادو و لوکاس دارد و یک دروازه بان عربستانی به نام محمد مبارک اما بازیکنان پرسپولیس در حد و اندازه خودشان ظاهر شوند فتح شارجه امارات کار دشواری به نظر نمی‌رسد. مهدی ترابی بازیکن مصدوم پرسپولیس هم به احتمال زیاد به این مسابقه می‌رسد. البته گفته می شود احتمال دارد رادوشوویچ جانشین بیرانوند در درون دروازه شود. شاید گل ‌محمدی تغییراتی هم در خط دفاع و میانی تیمش ایجاد کند. 
,
 
,
شارجه هم در بازی اول مقابل التعاون عربستان یک بر صفر شکست خورده و این تیم مقابل پرسپولیس برای حداکثر امتیاز بازی خواهد کرد.
,
 
,
جدول گروه C
,
 
,
1- الدحیل قطر 3 امتیاز
,
 
,
2- التعاون عربستان 3 امتیاز
,
 
,
3- شارجه امارات بدون امتیاز
,
 
,
4- پرسپولیس ایران بدون امتیاز
,
 
,
____________________________________________________________________________________________
,
 
,
السد قطر - سپاهان ایران؛ طوفان زرد آسیا این مرتبه در دوحه
,
 
,
سپاهان ایران در هفته اول مسابقات بهترین نتیجه را گرفت و العین امارات را در خانه 4 بر صفر شکست داد و اکنون شاگردان قلعه‌نویی ساعت 19:05 در قطر به مصاف السد می‌روند. السد یک فوق ستاره سابق به نام ژاوی را روی نیمکت در سمت سرمربی دارد اما این مربی اسپانیایی به اندازه قلعه‌نویی تجربه مربیگری ندارد. سپاهان اگر به اندازه بازی قبل هوشمندانه و با تمرکز بازی کند، پیروزی دور از دسترس نخواهد بود.
,
 
,
طوفان زرد آسیا وارد قطر می‌شود و این بهترین فرصت برای زردپوشان اصفهانی است که بتوانند توانایی‌های خود را باردیگر مقابل ستاره‌های گرانقیمت السد به نمایش بگذارند. السد در لیگ قطر در 5 بازی آخرش فقط یک باخت داشته و 4 برد پشت سر هم به دست آورده است.السد در رده سوم لیگ قطر است. سپاهان هم با یک بازی کمتر در لیگ برتر ایران روی پله سوم ایستاده است.
,
 
,
السد ستاره‌هایی مثل گابی اسپانیایی و بونجاح الجزایری را در ترکیب خود دارد. این تیم در مسابقه اول مقابل النصر عربستان با نتیجه یک بر یک مساوی متوقف شده و در حال حاضر سپاهان صدرنشین گروه است. 
,
 
,
جدول گروه D
,
 
,
1- سپاهان 3 امتیاز
,
 
,
2- السد قطر یک امتیاز
,
 
,
3- النصر عربستان یک امتیاز
,
 
,
4- العین امارات بدون امتیاز
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه